Ultimul
eveniment petrecut în România, respectiv accidentul aviatic din Cluj cu
avionul echipajului medical, pe lângă tragismul celor implicaţi direct
şi familiilor lor, a scos la iveală tragismul unei naţii. Televiziunile
încearcă acuma să caute explicaţii, să pună cap la cap unele date
pentru a vedea nu cine este vinovat ci pe cine se poate da vina. La fel
fac şi oficialităţile intrate acuma în şedinţe sau în vrie, ca să
folosim un termen de specilitate, încercând să afle acuma un acar Păun
care să nu fie din structura lor şi să tacă din gură, să nu spună mai
mult decât trebuie. Asta se caută acuma, modalitatea şi omul care să
preia vina, nu cauzele dramei pentru că astea se ştiu. Deci toate
şedinţele şi analizele au scopul găsirii acarului care să scoată
castanele din foc pentru a salva adevăratul vinovat.
Iar
adevăratul vinovat mi este nici pilotul, nici avionul de 40 de ani,
nici vremea, ci vremurile şi şi oamenii care ne conduc. Cu fiecare zi
apar dovezi nu ale incompetenţei conducerilor diferitelor structuri ci
lipsa de voinţă, lipsa de interes, miserupismul politic, dispreţul şi
indolenţa cu care sunt trataţi cetăţenii şi drepturile lor. Acum două
luni a fost cazul medicului de
la spitalul din Ploieşt, care spunea lucrurilor pe nume cu privire la
sistem. S-a făcut anchetă, s-a ajuns la concluzia că nu se confirmă cele
spuse de medic şi că lucrurile sunt ok. La două luni, în spital se
practică aceleaşi obiceiuri, ieri un pacient înternat la urgenţă la
acelaşi spital, cu comoţie cerebral[ este ţinut 6 ore până să fie băgat
în seamă şi apoi i se dă o listă cu medicamentele pe care trebuie să şi
le cumpere. Astă vară la un liceu din capitală se dă pe faţă un caz de
dare de mită la bacalaureat. Se face anchetă, se pedepseşte profesoara
sau directoarea pentru că era pila unui politician neagreat şi atât.
Acum două săptămâni izbucneşte un nou scandal în acelaşi inspectorat
şcolar, cu bani luaţi de profesori de la elevi şi părinţi. Se face
anchetă şi .. până la urmă sunt găsiţi vinovaţi părinţii, iar plângerile
lor “nu se confirmă”. De fapt
nu se confirmă pentru că nu profesorii sunt de vină, nici părinţii, ci
sistemul care acoperă incapacitatea şi lipsa de voinţă şi interes în
eradicarea corupţiei. Acuma avem acest caz, care va găsi un acar Păun
dar nu un vinovat, până la urmă se va încheia fără vinovaţi, pentru că
vinovaţi nu sunt nici cei de la ambulanţă, nici cei de la ISU, nici
piloţii, vinovaţi sunt cei care conduc statul şi nu vor efectiv să pună
lucrurile la punct, numind în funcţii de conducere incompetenţi aserviţi
politic şi cocoloşind, acoperind toate greşelile şi lipsa de interes
ale acestora. Dar gravitatea faptei este mult mai mare, pentru că
acţionând astfel, conducerea guvernului, miniştrii, legiutorii, organele
abilitate să salveze acest neam şi să aibă grijă de cetăţeni, practic
ne omoară cu zile, prin legile pe care le votează şi le promovează, prin
proasta gestionare a fondurilor şi bugetului statului, prin lipsa de
interes faţă de educaţia, sănătatea şi viaţa românilor, prin acceptarea
unui Codex Alimentarus care ne omoară voit, prin otrăvirea apelor
folosite de companiile interesate de gazele de şist, prin acceptarea
deşeurilor toxice ale altor ţări pe teritoriul ţării, prin subordonarea
intereselor naţionale altor interese străine ale unor companii private
sau oficii străine. Ceea ce face conducerea acestei ţări nu este o
greşeală, nu este incompetenţă, nu este incapacitate, este ceva
premeditat, este o acţiune făcută cu bună ştiinţă. Aruncatul pisicii de
la sănătate la transporturi, de la transporturi la interne, de la
interne la STS, de la STS la telefonie, de la telefonie la meteorologie,
de la meteorologie, la primărie, este nimic altceva decât metodolgia
clasică prin care se spală toţi pe mâini şi se lungeşte boala până moare
pacientul şi se plictiseşte sau uită lumea de incident. Accidentul
acesta arată odată în plus că acest guvern ca şi cele dinainte nu face
altceva decât ne omoară cu zile ne lasă să murim în sărăcie, în frig, în
zăpadă sau în căldură, în timp ce ei fac şedinţe şi caută acari.
Ponta
i-a cerut lui Oprea un raport. Ce raport? Ar trebui să îi ceară
demisia, nu raportul, pentru că OPREA ÎN CALIATEA SA DE VICEPRIMMINISTRU
CU ATRIBUŢIUNI PE APĂRARE ŞI INTERNE , ADICĂ EXACT INSTITUŢIILE CARE AR
FI TREBUIT SĂ ACŢIONEZE, ESTE CEL CARE AR FI TREBUIT SĂ ORGANIZEZE,
MANAGERIEZE, COORDONEZE ŞI CONDUCĂ ACTIVITĂŢILE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL,
DAR NU A FĂCUT-O SAU A FĂCUT-O DEFECTUOS. Mai toată lumea cu care am
vorbit şi comentatorii de la televiziuni se miră cum de autorităţile “nu
au fost în stare” să afle toate datele şi să ia măsurile necesare. Nu
aceasta este întrebarea sau problema. Problema este că s-a manifestat o
lipsă de interes totală, că activităţile au fost conduse de consilieri
sau secretari de stat numiţi politic care provin probabil din acelaşi
mediu ca şi domnul “AUTO”, ajunşi pe unde au ajuns paraşutaţi cu
ajutorul lui nea Ilie de la sculărie, secretar de partid pe la Cocargeaua din Deal, Năeni sau
mai ştiu eu pe unde. Oprea trebuie demis, pentru că el este
coordonatorul tuturor serviciilor care au atribuţiuni în astfel de
activităţi, şi apărare şi interne şi SRI şi SPP şi STS. Şi să îi ia cu
el pe Duşa, Stroe şeful STS. Dar ce afce domnul Ponta ? Domnul Ponta îl
numeşte pe Oprea, cel care este cel mai vinovat, să conducă o comisie de
anchetă care să elucideze.. cauzele accidentului ???????? Nu este
culmea ironiei şi a bătăii de joc la adresa românilor? La ce ne putem
aştepta?
Se lăuda acum 3 ani de zile şeful STS că în 15 secunde poate identifica un apel dat către 112, cu o eroare de 2 m. Dacă
apelul trimis de la avion a fost identificat şi localizat în 15
secunde, de ce a fost nevoie de 6 ore să se ajungă acolo ? De ce un
pădurar a reuşit să ajungă la locul accidentului la o oră după ce a fost
anunţat iar seriviile specializate nu ? A luat cineva contactul cu
primăriile comunelor din zonă pentru a-i anunţa informa şi cere
sprijinul, la 15 minute după ce s-a întâmplat incidentul ? Dacă nu, de
ce ? Ce măsuri au luat dacă nu au anunţat comunele din zonă? Ce a făcut
STS DUPĂ CE A LOCALIZAT APELUL ? Ce localizare a făcut STS dacă a venit cu două locaţii diferite cu o eroare de cel puţin 7 km, la ore bune după accident? Pe mine mă
localizează imediat şi stau cu ochii pe mine ca pe butelie, dar un
avion căzut nu poate fi reperat pentru că nu prezintă interes. Domnii de
la STS sunt interesaţi de cei
care scriu articole despre conducerile de partid şi de stat, nu de
oamenii aflaţi în pericol. STS aseară în timp ce oamenii erau în frig
şi mureau de hipotermie dar şi astăzi stătea călare pe cuiul cătării.
Şi această monitorizare a paginilor mele şi a articolelor se întâmplă nu
de ieri de azi. Într-un fel mă simt vinovat pentru că ieri, când toată
lumea căuta avionul dispărut, STS mă căuta pe mine.
Revin
şi susţin că problema nu o constituie incompetenţa sau imposibilitatea
tehnică în depistarea şi localizarea locului accidentului ci lipsa de
interes şi miserupismul de care au dat dovadă cei care trebuiau să
coordoneze activitatea de căutare salvare. Îmi amintesc cazul
elicopterului israelian prăbuşit în Bucegi în
2010 în condiţii de mediu la fel de vitrege, chiar dacă vara şi într-o
zonă mult mai inaccesibilă. Ce s-a întâmplat atunci ? Au fost alertate
elicoptere şi forţe impresionante, a fost localizat imediat locul
prăbuşirii avionului, dar datorită vizibilităţii reduse datorată ceţii
şi locului împădurit nu s-a putut obţine contact vizual cu locul
prăbuţirii, decât la … 2 ore de la accident. La 15.30 s-a pierdut
contactul cu elicopterul, iar la 17.45 un elicopter al MApN a localizat
din aer epava elicopterului prăbuşit. Deci la 2 ore şi 15 minute au
identificat vizual epava elicopterului. Atunci s-a putut, atunci deşi
ploua şi era ceaţă, chiar ora
este aproape aceeaşi, s-a găsit epava în două ore, iar localnicii nu au
fost lăsaţi să participe la căutare. Doar un grup de “elevi “
paranormali de origine israeliană afla “întâmplător” în zonă au fost lăsaţi să ajungă la locul faptei.
De
data asta însă nefiind vorba de cetăţeni străini, nu a fost nevoie de
măsuri speciale, nu au fost solicitaţi sau trimişi militarii, sau au
fost trimişi aiurea, cine mai ştie. Mă întreb ce se întâmpla dacă
printre cei căzuţi se afla un preşedinte de partid de la vre-o filială
UNPR, sau un parlamentar “auto” oare s-ar fi luat alte măsuri? Acest
accident arată şi că dacă nu eşti cineva şi nu însemni ceva pentru
conducerile de partid şi de stat, mori cu zile într-o ţară în care
statul şi instituţiile sale nu dau doi bani pe cetăţeanul care îi
plăteşte taxele din ce în ce mai grele. De astăzi, codul penal pe care
voiau să îl schimbe parlamentarii noştri trebuie să introducă un nou
termen, o nouă infracţiune“ management cauzator de moarte” pentru că
cele două persoane au murit cu zile, una din ele cu lacrimile îngheţate
pe obraz nu din cauza accidentului ci din cauza prostului management al
situaţiei a lipsei de interes şi proastei organizări şi măsurilor
proaste sau incomplete luate. Nu Ponta trebuie să ia măsuri aici, nici
Băsescu, ci românii. Dacă stăm şi aşteptăm ca Oprea să scoată la iveală
adevărul sau Ponta să ia măsuri
împotriva vinovaţilor aşteptăm degeaba pentru că ar fi ca şi cum le-am
cere să îşi facă sepuku iar ei nu vor nici să-i dea demisia dar să se
mai şi bage în puşcărie. Propun introducerea în codul penal a
infracţiunii de management cauzator de moarte!
Management cauzator de moarte
AM TRIMIS O SCRISOARE PRESEDINTELUI SUA OBAMA IN LEGATURA CU
RăspundețiȘtergereCRIMA PRIMULUI MINISTRU PONTA.
VINOVAT DIRECT DE MOARTEA UNUI PILOT SI A UNUI OFITER AL
ARMATEI ROMANE ....STAT MEMBRU NATO !
AM FACUT SCRISOAREA IN CALITATE DE CETATEAN AMERICAN .
Fragment
The White House
1600 Pennsylvania Avenue
Washington, DC
PRESEDINTELE S.U.A
STIMATE DOMN OBAMA
Fragment
……………………………………………
………………………………..
Exista o lege speciala pt catastrofe aviatice, semnata in 2012 de catre primul ministru al Romaniei Ponta si ministrul apararii Dusa, in care unitatile speciale se pot ridica de la sol cand se anunta o catastrofa aviatica in care sunt implicati militari romani, fara hotarirea unei comisii speciale. O astfel de unitate de salvare exista la Campia Turzii, dotata cu elicopter, franghii, parasutisti si chiar scafandri. Acest elicopter a fost pregatit si gata de decolare si a fost oprit de Dusa ca nefiind necesara interventia la ordinul lui Ponta.
Aceasta unitate este creiata de sistemul NATO.
Tinand seama ca Ponta a ordonat neparticiparea la operatiunile de salvare merita
atentua dumneavoastra si deschiderea unei anchete sub auspiciile NATO bazat pe
tratatul strategic romano-american.
Culpa lui Dusa este imensa si de netagaduit sub doua aspecte: una dintre victime era militar roman, gasirea si salvarea acestuia era responsabilitatea si obligatia directa a ministrului apararii.
Armata nu doar ca a avut capacitatea tehnica de a identifica in timp record locatia avionului prabusit dar si capacitatea tehnica de a ajunge acolo in timp util.
Mentionez ca un helicopter de la aceasta baza a fost intors din aer desi in avionul cazut era
un ofiter al armatei romane cu gradul de sublocotonent. …………………………….
…………………………………………………………………..
Tinand seama ca Romania este o tara
NATO aliata cu SUA o asemenea atitudine vadit criminala….nu trebuie acceptata de dumneavoastra . Astept o interventie de urgenta.
Domnule Presedinte Obama
Astept de la dumneavoastra sa luati masuri impotriva unui guvern criminal spre
binele poporului roman si a interesului comun.
O ancheta NATO este absolut necesara in regim de urgenta.
Cu tot respectul cuvenit
Robert Horvath Deva
Presedinte
DEVARTES STUDIO INTERNATIONAL
New York – Tokyo
New York – Tokyo
Scrisoare remisa deasemenea Ambasadei SUA...Bucuresti
SURSE NATO : UN HELICOPTER AL ARMATEI ROMANE AFLAT IN AER ,INTORS LA BAZA !
RăspundețiȘtergereDATORITA UNUI ORDIN AL PRIMULUI MINISTRU AL ROMANIEI
VICTOR PONTA !
UN OFITER AL ARMATEI ROMANE LASAT SA MOARA.
NECESITATEA UNEI URGENTE ANCHETE N.A.T.O .
( fragment )
Potrivit raportului , baza aeriană Câmpia Turzii era pe punctul de a trimite un astfel aparat de zbor în zona Beliș – Scărișoara, dar ordinul a fost anulat de
vicepresedintele guvernului roman ,......care s-a referit la primul ministru Victor
Ponta .
Helicopterul intors la baza este de tip Puma Socat, cu tot ce înseamnă acțiune pe timp de noapte, indiferent de condițiile meteo, echipajele sunt formate din profesioniști care au toți cursuri de prim-ajutor, au cel puțin un medic și un asistent medical.
REGULAMENT NATO :Una dintre procedurile stipulate în acest regulament se referă la cele 4 baze ale Serviciului de luptă, căutare și salvare de pe teritoriul României, coordonate de Ministerul Apărării Naționale. Cea mai apropiată astfel de bază de locul accidentului aviatic din Apuseni este cea din Câmpia Turzii, care este compatibilă NATO. Aceasta ar fi trebuit să reacționeze automat la producerea accidentului din Alba.
De ce nu s-a activat instantaneu baza de la Câmpia Turzii?
Un elicopter care ajungea în 20 de minute în zona accidentului.
Operatiunea era relativ usoara . La 10 km de accident se afla cel mai important
radar aerian al armatei romane. De altfel ofiterii de serviciu au vazut cu ochiul liber cum s-a prabusit avionul.
In avionul respectiv era prezent un ofiter al armatei romane si exista obligatia
morala si legala conform regulamentelor NATO, de a se face tot efortul posibil de a fi salvat.
A existat ordinul de decolare, având toate elementele, inclusiv de locație, inclusiv toate acele elemente de radar al MApN. De ce?
Este din ce mai clar ca este vorba de o conspiratie la cel mai inalt nivel .
Probabil ca numai o ancheta NATO va putea face lumina in acest caz unic.
Aceasta ancheta trebuie sa lamureasca ce transporta cu adevarat acest avion si
pentru cine.
Corespondenta speciala pentru Nipon Press dela Bucuresti
Kiyoko Horvath
BOMBA BOMBELOR !
RăspundețiȘtergereLA BUCURESTI A INCEPUT O ANCHETA INTERNATIONALA .
IN CAPITALA ROMANIEI SE GASESC 7 ZIARISTI CARE INCEARCA
SA AFLE CE TRANSPORTA CU ADEVARAT AVIONUL SI PENTRU
CINE.
MENTIONEZ PRINTRE ALTII
ALISON MUTLER ….ASSOCIATED PRESS
Karl-Peter Schwarz ..„Frankfurter Allgemeine Zeitung”
KIYOKO HOVATH Nipon PRESS care a intrat sub un
alt nume….din motive pe care le banuiti.
URMARITI ROBERT HORVATH DEVA BLOG….
PENTRU ULTIMELE,,,,,,,
RăspundețiȘtergereMISTERUL CRIMEI DIN MUNTII APUSENI REZOLVAT !
SEFUL OPERATIUNII CRIMINALE DE
TRAFIC DE ORGANE ESTE
ARAFAT.
O PARTE DIN BANI AJUNG LA PONTA !
DOCTORUL ZAMFIR UN VECHI TRAFICANT
DE ORGANE
Un material realizat cu camera ascunsa a scos la iveala practicile socante de la Institutul Clinic Fundeni din Bucuresti. Medici de aici se ocupa cu traficul de organe…….
Pretul pentru un rinichi este 30.OOO Euro
În spital se învârtesc afaceri de zeci de mii de euro. Businessurile pornesc de la un anunţ pe internet sau de la traficanţi-intermediari, care-şi agaţă clienţii disperaţi să cumpere un rinichi sau o bucată de ficat chiar pe holurile spitalului.
Iata dece doctorul ” erou ” Zamfir care lucreaza la Fundeni nu a dat niciun fel de coordonate geografice privind locul accidentului aviatic din Munţii Apuseni.
Radu Zamfir a Este medic specialist chirurgie generală din octombrie 2006 şi lucrează la Institutul Clinic Fundeni, în Laboratorul de Cercetare Chirurgie. El a participat la zeci, poate chiar sute de transplanturi alături de prof. dr. Irinel Popescu, şeful Centrului de Chirurgie Generală şi Transplant Hepatic Fundeni si unul din sefii mafiei de transplanturi.
“Cordonatorul operatiei criminale la nivelul spitalului este Liana Gheorghe, şefa de la Hepatologie din Fundeni.”spune
Richard Chiriac şi-a vândut anul trecut rinichiul drept pentru
14.500 de euro .
„La Fundeni e ca în piaţă la Obor. Trag ţiganii de tine, pe holuri, ca să-ţi vândă organe. Te întreabă cu cât ţi-ai găsit şi imediat vin cu un preţ mai mic. Cred că e o înţelegere între ţigani şi asistente, pentru că toată lumea vede, dar nimeni nu-i dă afară”, mai spune Richard.
Ancheta ziaristilor straini aflati la Bucuresti continua.
In curand noi desvaluiri dece Arafat nu a sunat la 112 si l-a anuntat pe Victor Ponta
aflat intr-un studio TV.
Robert Horvath Deva
Corespondenta speciala
New York
SERVICIILE DISPERATE INCEARCA SA
RăspundețiȘtergereOPREASCA ANCHETA PROCURATURII
SI SA SALVEZE REGIMUL PONTA…BASESCU !
2
MESAJ DIN NEW YORK
"
NU VOM TOLERA CENZURA SI
MANIPULAREA !
ANCHETA ZIARISTILOR ACREDITATI LA
BUCURESTI CONTINUA"!
ARAFAT SI CUIBUL TRAFICANTILOR DE ORGANE ERA FILAT DE MULT
Dr. Dana Safta, directorul medical al Spitalului Elias, a dezvăluit că, marți, la o zi după accident, cei de la Procuratură au sunat la Spitalul Elias. Anchetatorii au solicitat fișa postului pentru dr. Calu ….Doreau să știe cine l-a trimis în acel zbor,
Dr. Calu participă voluntar în programul de transfer de organe, fără să fie remunerat….
Dar avea o avere estimata la 250 000 $
EL A AVUT NUMEROASE CONVORBIRI CU
GRUPUL MAFIOT …DAR A UITA SA SUNE 112 !
SPRE NENOROCIREA LUI PONTA ARAFAT ….
AMERICANII AU INREGISTRAT TOATE
CONVORBIRILE !
PONTA , ARAFAT, OPREA, ZAMFIR, CALU.....TOATA MAFIA DE TRAFICANTI DE LA FUNENI....CATUSE !
RăspundețiȘtergereIOVAN, SA-L IERTE DUMNEZEU ...A SCAPAT !
ION says:
Domnule Horvath
Nu gasesc raspuns la o intrebare: De ce s-au dat atatea telefoane, de catre cei accidentati si nu numai, in diverse directii, dar niciunul la 112, decat dupa 15 minute si numai la indicatiile unuia din Bucuresti.
Primul telefon il da copilotul tatalui sau, la 16:01, dupa cateva minute de la prabusire. Tatal copilotului, pilot si el, nu suna la 112 ci la Scoala de Aviatie.
Dr Zamfir suna la seful sau, Irinel Popescu, vorbeste cu el de mai multe ori. Nici acestia nu suna la 112.
Dr Calu, accidentat si el, isi suna sefa, de la Elias, de mai multe ori. Nici de aici nu s-a sunat la 112.
Irinel Popescu il suna pe Arafat, Arafat pe Burlui, seful ISU, pe Ponta, pe seful SMURD etc, nu si la 112.
Burlui alarmeaza tot sistemul. Oamenii erau porniti in actiune, dar la 112 nu se stia nimic.
Irinel Popescu il suna de mai multe ori pe Dr Zamfir si abia intr-un tarziu ii zice sa sune la 112 ca sa se inregistreze prabusirea. Acesta, Zamfir, cel mai usor accidentat, suna 112 la ora 16 si 16 minute.
Sa fi fost toti bulversati? Ranitii poate, dar cei din Bucuresti?
Nu demult o femeia a avut o problema grava, fiind in varsta s-a panicat si a strigat la mine prina data: Suna la 112! Am sunat, ca era grav si asa s-a inregistrat cazul, iar SMURD-ul a venit in 7 minute.
ROBERT HORVATH SUA says:
Ianuarie 28, 2014 at 1:16 am
@ ION
Mare dreptate.
” Irinel Popescu il suna pe Arafat,”
POPESCU ESTE SEFUL GRUPULUI MAFIOT DELA FUNDENI !
ARAFAT CORDINATORUL !
PONTA SEFUL !
ZAMFIR, ARAFAT, CALU…..NUMEROASE CONVORBIRI
STERSE DIN RAPORTUL FINAL OPREA !
AMERICANII AU INREGISTRAT …..MESAJUL ARAFAT CATRE PONTA AFLAT IN
EMISIE !
BRAVO ! JOS PALARIA !
@ LUPUS :
AVEM CASA MASA SI FAMILIE LA BUCURESTI .
KIYOKO
DEOCAMDATA STA LA UN MEMBRU AL AMBASADEI JAPONEZE.
A-TI TRIMETE COMPLIMETE SI URARI DE BINE !