sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Management cauzator de moarte


Ultimul eveniment petrecut în România, respectiv accidentul aviatic din Cluj cu avionul echipajului medical,  pe lângă tragismul celor implicaţi direct şi familiilor lor, a scos la iveală tragismul unei naţii. Televiziunile încearcă acuma să caute explicaţii, să pună cap la cap unele date pentru a vedea nu cine este vinovat ci pe cine se poate da vina. La fel fac şi oficialităţile intrate acuma în şedinţe sau în vrie, ca să folosim un termen de specilitate, încercând să afle acuma un acar Păun care să nu fie din structura lor şi să tacă din gură, să nu spună mai mult decât trebuie. Asta se caută acuma, modalitatea şi omul care să preia vina, nu cauzele dramei pentru că astea se ştiu. Deci toate şedinţele şi analizele  au scopul găsirii acarului care să scoată castanele din foc pentru a salva adevăratul vinovat.
 Iar adevăratul vinovat mi este nici pilotul, nici avionul de 40 de ani, nici vremea, ci vremurile şi şi oamenii care ne conduc. Cu fiecare zi apar dovezi nu ale incompetenţei conducerilor diferitelor structuri ci lipsa de voinţă, lipsa de interes, miserupismul politic, dispreţul şi indolenţa cu care sunt trataţi cetăţenii şi drepturile lor. Acum două luni  a fost cazul medicului de la spitalul din Ploieşt, care spunea lucrurilor pe nume cu privire la sistem. S-a făcut anchetă, s-a ajuns la concluzia că nu se confirmă cele spuse de medic şi că lucrurile sunt ok. La două luni, în spital se practică aceleaşi obiceiuri, ieri un pacient înternat la urgenţă la acelaşi spital, cu comoţie cerebral[ este ţinut 6 ore până să fie băgat în seamă şi apoi i se dă o listă cu medicamentele pe care trebuie să şi le cumpere. Astă vară la un liceu din capitală se dă pe faţă un caz de dare de mită la bacalaureat. Se face anchetă, se pedepseşte profesoara sau directoarea pentru că era pila unui politician neagreat şi atât. Acum două săptămâni izbucneşte un nou scandal în acelaşi inspectorat şcolar, cu bani luaţi de profesori de la elevi şi părinţi. Se face anchetă şi .. până la urmă sunt găsiţi vinovaţi părinţii, iar plângerile lor “nu  se confirmă”. De fapt nu se confirmă pentru că nu profesorii sunt de vină, nici părinţii, ci sistemul care acoperă incapacitatea şi lipsa de voinţă şi interes în eradicarea corupţiei. Acuma avem acest caz, care va găsi un acar Păun dar nu un vinovat, până la urmă se va încheia fără vinovaţi, pentru că vinovaţi nu sunt nici cei de la ambulanţă, nici cei de la ISU, nici piloţii, vinovaţi sunt cei care conduc statul şi nu vor efectiv să pună lucrurile la punct, numind în funcţii de conducere incompetenţi aserviţi politic şi cocoloşind, acoperind toate greşelile şi lipsa de interes ale acestora. Dar gravitatea faptei este mult mai mare, pentru că acţionând astfel, conducerea guvernului, miniştrii, legiutorii, organele abilitate să salveze acest neam şi să aibă grijă de cetăţeni, practic ne omoară cu zile, prin legile pe care le votează şi le promovează, prin proasta gestionare a fondurilor şi bugetului statului, prin lipsa de interes faţă de educaţia, sănătatea şi viaţa românilor, prin acceptarea unui Codex Alimentarus care ne omoară voit, prin otrăvirea apelor folosite de companiile interesate de gazele de şist, prin acceptarea deşeurilor toxice ale altor ţări pe teritoriul ţării, prin subordonarea intereselor naţionale altor interese străine ale unor companii private sau oficii străine. Ceea ce face conducerea acestei ţări nu este o greşeală, nu este incompetenţă, nu este incapacitate, este ceva premeditat, este o acţiune făcută cu bună ştiinţă. Aruncatul pisicii de la sănătate la transporturi, de la transporturi la interne, de la interne la STS, de la STS la telefonie, de la telefonie la meteorologie, de la meteorologie, la primărie, este nimic altceva decât metodolgia clasică prin care se spală toţi pe mâini şi se lungeşte boala până moare pacientul şi se plictiseşte sau uită lumea de incident. Accidentul acesta arată odată în plus că acest guvern ca şi cele dinainte nu face altceva decât ne omoară cu zile ne lasă să murim în sărăcie, în frig, în zăpadă sau în căldură, în timp ce ei fac şedinţe şi caută acari.
Ponta i-a cerut lui Oprea un raport. Ce raport? Ar trebui să îi ceară demisia, nu raportul, pentru că OPREA ÎN CALIATEA SA DE VICEPRIMMINISTRU CU ATRIBUŢIUNI PE APĂRARE ŞI INTERNE , ADICĂ EXACT INSTITUŢIILE CARE AR FI TREBUIT SĂ ACŢIONEZE, ESTE CEL CARE AR FI TREBUIT SĂ ORGANIZEZE, MANAGERIEZE, COORDONEZE ŞI CONDUCĂ ACTIVITĂŢILE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL, DAR NU A FĂCUT-O SAU A FĂCUT-O DEFECTUOS. Mai toată lumea cu care am vorbit şi comentatorii de la televiziuni se miră cum de autorităţile “nu au fost în stare” să afle toate datele şi să ia măsurile necesare. Nu aceasta este întrebarea sau problema. Problema este că s-a manifestat o lipsă de interes totală, că activităţile au fost conduse de consilieri sau secretari de stat numiţi politic care provin probabil din acelaşi mediu ca şi domnul “AUTO”, ajunşi pe unde au ajuns paraşutaţi cu ajutorul lui nea Ilie de la sculărie, secretar de partid  pe la Cocargeaua din Deal, Năeni  sau mai ştiu eu pe unde. Oprea trebuie demis, pentru că el este coordonatorul tuturor serviciilor care au atribuţiuni în astfel de activităţi, şi apărare şi interne şi SRI şi SPP şi STS. Şi să îi ia cu el pe Duşa, Stroe şeful STS. Dar ce afce domnul Ponta ? Domnul Ponta îl numeşte pe Oprea, cel care este cel mai vinovat, să conducă o comisie de anchetă care să elucideze.. cauzele accidentului ???????? Nu este culmea ironiei şi a bătăii de joc la adresa românilor? La ce ne putem aştepta?
Se lăuda acum 3 ani de zile şeful STS că în 15 secunde poate identifica un apel dat către 112,  cu o eroare de 2 m.  Dacă apelul trimis de la avion a fost identificat şi localizat în 15 secunde, de ce a fost nevoie de 6 ore să se ajungă acolo ? De ce un pădurar a reuşit să ajungă la locul accidentului la o oră după ce a fost anunţat iar seriviile specializate nu ? A luat cineva contactul cu primăriile comunelor din zonă pentru a-i anunţa informa şi cere sprijinul, la 15 minute după ce s-a întâmplat incidentul ? Dacă nu, de ce ? Ce măsuri au luat dacă nu au anunţat comunele din zonă? Ce a făcut STS DUPĂ CE A LOCALIZAT APELUL ? Ce localizare a făcut STS dacă  a venit cu două  locaţii diferite  cu o eroare de cel puţin 7 km,  la ore bune după accident? Pe mine  mă localizează imediat şi stau cu ochii pe mine ca pe butelie, dar un avion căzut nu poate fi reperat pentru că nu prezintă interes. Domnii de la STS sunt  interesaţi de cei care scriu articole despre conducerile de partid şi de stat, nu de oamenii aflaţi în pericol.  STS aseară în timp ce oamenii erau în frig şi mureau de hipotermie dar şi astăzi stătea călare pe cuiul cătării.  Şi această monitorizare a paginilor mele şi a articolelor se întâmplă nu de ieri de azi. Într-un fel mă simt vinovat pentru că ieri, când toată lumea căuta avionul dispărut, STS mă căuta pe mine.
Revin şi susţin că problema nu o constituie incompetenţa sau imposibilitatea tehnică în depistarea şi localizarea locului accidentului ci lipsa de interes şi miserupismul de care au dat dovadă cei care trebuiau să coordoneze activitatea de căutare salvare. Îmi amintesc cazul elicopterului israelian prăbuşit în Bucegi  în 2010 în condiţii de mediu la fel de vitrege, chiar dacă vara şi într-o zonă mult mai inaccesibilă. Ce s-a întâmplat atunci ? Au fost alertate elicoptere şi forţe impresionante, a fost localizat imediat locul prăbuşirii avionului, dar datorită vizibilităţii reduse datorată ceţii şi locului împădurit nu s-a putut obţine contact vizual cu locul prăbuţirii, decât la … 2 ore de la accident. La 15.30 s-a pierdut contactul cu elicopterul, iar la 17.45 un elicopter al MApN a localizat din aer epava elicopterului prăbuşit. Deci la 2 ore şi 15 minute au identificat vizual epava elicopterului. Atunci s-a putut, atunci deşi ploua şi era ceaţă, chiar  ora este aproape aceeaşi, s-a găsit epava în două ore, iar localnicii nu au fost lăsaţi să participe la căutare. Doar un grup de “elevi “ paranormali de origine israeliană afla “întâmplător” în zonă au  fost lăsaţi să ajungă la locul faptei.
De data asta însă nefiind vorba de cetăţeni străini, nu a fost nevoie de măsuri speciale, nu au fost solicitaţi sau trimişi militarii, sau au fost trimişi aiurea, cine mai ştie. Mă întreb ce se întâmpla dacă printre cei căzuţi se afla un preşedinte de partid de la vre-o filială UNPR, sau un parlamentar “auto” oare s-ar fi luat alte măsuri? Acest accident arată şi că dacă nu eşti cineva şi nu însemni ceva pentru conducerile de partid şi de stat, mori cu zile într-o ţară în care statul şi instituţiile sale nu dau doi bani pe cetăţeanul care îi plăteşte taxele din ce în ce mai grele. De astăzi, codul penal pe care voiau să îl schimbe parlamentarii noştri trebuie să introducă un nou termen, o nouă infracţiune“ management cauzator de moarte” pentru că cele două persoane au murit cu zile, una din ele cu lacrimile îngheţate pe obraz nu din cauza accidentului ci din cauza prostului management al situaţiei a lipsei de interes şi proastei organizări şi măsurilor proaste sau incomplete luate. Nu Ponta trebuie să ia măsuri aici, nici Băsescu, ci românii. Dacă stăm şi aşteptăm ca Oprea să scoată la iveală adevărul  sau Ponta să ia măsuri împotriva vinovaţilor aşteptăm degeaba pentru că ar fi ca şi cum le-am cere să îşi facă sepuku  iar ei nu vor nici să-i dea demisia dar să se mai şi bage în puşcărie. Propun introducerea în codul penal a infracţiunii de management cauzator de moarte!
Management cauzator de moarte

6 comentarii:

  1. AM TRIMIS O SCRISOARE PRESEDINTELUI SUA OBAMA IN LEGATURA CU
    CRIMA PRIMULUI MINISTRU PONTA.
    VINOVAT DIRECT DE MOARTEA UNUI PILOT SI A UNUI OFITER AL
    ARMATEI ROMANE ....STAT MEMBRU NATO !

    AM FACUT SCRISOAREA IN CALITATE DE CETATEAN AMERICAN .

    Fragment
    The White House
    1600 Pennsylvania Avenue
    Washington, DC

    PRESEDINTELE S.U.A
    STIMATE DOMN OBAMA

    Fragment
    ……………………………………………
    ………………………………..
    Exista o lege speciala pt catastrofe aviatice, semnata in 2012 de catre primul ministru al Romaniei Ponta si ministrul apararii Dusa, in care unitatile speciale se pot ridica de la sol cand se anunta o catastrofa aviatica in care sunt implicati militari romani, fara hotarirea unei comisii speciale. O astfel de unitate de salvare exista la Campia Turzii, dotata cu elicopter, franghii, parasutisti si chiar scafandri. Acest elicopter a fost pregatit si gata de decolare si a fost oprit de Dusa ca nefiind necesara interventia la ordinul lui Ponta.
    Aceasta unitate este creiata de sistemul NATO.
    Tinand seama ca Ponta a ordonat neparticiparea la operatiunile de salvare merita
    atentua dumneavoastra si deschiderea unei anchete sub auspiciile NATO bazat pe
    tratatul strategic romano-american.
    Culpa lui Dusa este imensa si de netagaduit sub doua aspecte: una dintre victime era militar roman, gasirea si salvarea acestuia era responsabilitatea si obligatia directa a ministrului apararii.
    Armata nu doar ca a avut capacitatea tehnica de a identifica in timp record locatia avionului prabusit dar si capacitatea tehnica de a ajunge acolo in timp util.
    Mentionez ca un helicopter de la aceasta baza a fost intors din aer desi in avionul cazut era
    un ofiter al armatei romane cu gradul de sublocotonent. …………………………….
    …………………………………………………………………..
    Tinand seama ca Romania este o tara
    NATO aliata cu SUA o asemenea atitudine vadit criminala….nu trebuie acceptata de dumneavoastra . Astept o interventie de urgenta.
    Domnule Presedinte Obama
    Astept de la dumneavoastra sa luati masuri impotriva unui guvern criminal spre
    binele poporului roman si a interesului comun.
    O ancheta NATO este absolut necesara in regim de urgenta.
    Cu tot respectul cuvenit
    Robert Horvath Deva
    Presedinte
    DEVARTES STUDIO INTERNATIONAL
    New York – Tokyo

    New York – Tokyo

    Scrisoare remisa deasemenea Ambasadei SUA...Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  2. SURSE NATO : UN HELICOPTER AL ARMATEI ROMANE AFLAT IN AER ,INTORS LA BAZA !
    DATORITA UNUI ORDIN AL PRIMULUI MINISTRU AL ROMANIEI
    VICTOR PONTA !

    UN OFITER AL ARMATEI ROMANE LASAT SA MOARA.

    NECESITATEA UNEI URGENTE ANCHETE N.A.T.O .
    ( fragment )

    Potrivit raportului , baza aeriană Câmpia Turzii era pe punctul de a trimite un astfel aparat de zbor în zona Beliș – Scărișoara, dar ordinul a fost anulat de
    vicepresedintele guvernului roman ,......care s-a referit la primul ministru Victor
    Ponta .

    Helicopterul intors la baza este de tip Puma Socat, cu tot ce înseamnă acțiune pe timp de noapte, indiferent de condițiile meteo, echipajele sunt formate din profesioniști care au toți cursuri de prim-ajutor, au cel puțin un medic și un asistent medical.

    REGULAMENT NATO :Una dintre procedurile stipulate în acest regulament se referă la cele 4 baze ale Serviciului de luptă, căutare și salvare de pe teritoriul României, coordonate de Ministerul Apărării Naționale. Cea mai apropiată astfel de bază de locul accidentului aviatic din Apuseni este cea din Câmpia Turzii, care este compatibilă NATO. Aceasta ar fi trebuit să reacționeze automat la producerea accidentului din Alba.

    De ce nu s-a activat instantaneu baza de la Câmpia Turzii?
    Un elicopter care ajungea în 20 de minute în zona accidentului.

    Operatiunea era relativ usoara . La 10 km de accident se afla cel mai important
    radar aerian al armatei romane. De altfel ofiterii de serviciu au vazut cu ochiul liber cum s-a prabusit avionul.

    In avionul respectiv era prezent un ofiter al armatei romane si exista obligatia
    morala si legala conform regulamentelor NATO, de a se face tot efortul posibil de a fi salvat.

    A existat ordinul de decolare, având toate elementele, inclusiv de locație, inclusiv toate acele elemente de radar al MApN. De ce?

    Este din ce mai clar ca este vorba de o conspiratie la cel mai inalt nivel .

    Probabil ca numai o ancheta NATO va putea face lumina in acest caz unic.
    Aceasta ancheta trebuie sa lamureasca ce transporta cu adevarat acest avion si
    pentru cine.


    Corespondenta speciala pentru Nipon Press dela Bucuresti
    Kiyoko Horvath

    RăspundețiȘtergere
  3. BOMBA BOMBELOR !
    LA BUCURESTI A INCEPUT O ANCHETA INTERNATIONALA .
    IN CAPITALA ROMANIEI SE GASESC 7 ZIARISTI CARE INCEARCA
    SA AFLE CE TRANSPORTA CU ADEVARAT AVIONUL SI PENTRU
    CINE.
    MENTIONEZ PRINTRE ALTII

    ALISON MUTLER ….ASSOCIATED PRESS

    Karl-Peter Schwarz ..„Frankfurter Allgemeine Zeitung”

    KIYOKO HOVATH Nipon PRESS care a intrat sub un
    alt nume….din motive pe care le banuiti.

    URMARITI ROBERT HORVATH DEVA BLOG….
    PENTRU ULTIMELE,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere

  4. MISTERUL CRIMEI DIN MUNTII APUSENI REZOLVAT !


    SEFUL OPERATIUNII CRIMINALE DE
    TRAFIC DE ORGANE ESTE
    ARAFAT.
    O PARTE DIN BANI AJUNG LA PONTA !

    DOCTORUL ZAMFIR UN VECHI TRAFICANT
    DE ORGANE
    Un material realizat cu camera ascunsa a scos la iveala practicile socante de la Institutul Clinic Fundeni din Bucuresti. Medici de aici se ocupa cu traficul de organe…….
    Pretul pentru un rinichi este 30.OOO Euro
    În spital se învârtesc afaceri de zeci de mii de euro. Businessurile pornesc de la un anunţ pe internet sau de la traficanţi-intermediari, care-şi agaţă clienţii disperaţi să cumpere un rinichi sau o bucată de ficat chiar pe holurile spitalului.
    Iata dece doctorul ” erou ” Zamfir care lucreaza la Fundeni nu a dat niciun fel de coordonate geografice privind locul accidentului aviatic din Munţii Apuseni.
    Radu Zamfir a Este medic specialist chirurgie generală din octombrie 2006 şi lucrează la Institutul Clinic Fundeni, în Laboratorul de Cercetare Chirurgie. El a participat la zeci, poate chiar sute de transplanturi alături de prof. dr. Irinel Popescu, şeful Centrului de Chirurgie Generală şi Transplant Hepatic Fundeni si unul din sefii mafiei de transplanturi.
    “Cordonatorul operatiei criminale la nivelul spitalului este Liana Gheorghe, şefa de la Hepatologie din Fundeni.”spune
    Richard Chiriac şi-a vândut anul trecut rinichiul drept pentru
    14.500 de euro .
    „La Fundeni e ca în piaţă la Obor. Trag ţiganii de tine, pe holuri, ca să-ţi vândă organe. Te întreabă cu cât ţi-ai găsit şi imediat vin cu un preţ mai mic. Cred că e o înţelegere între ţigani şi asistente, pentru că toată lumea vede, dar nimeni nu-i dă afară”, mai spune Richard.
    Ancheta ziaristilor straini aflati la Bucuresti continua.
    In curand noi desvaluiri dece Arafat nu a sunat la 112 si l-a anuntat pe Victor Ponta
    aflat intr-un studio TV.
    Robert Horvath Deva
    Corespondenta speciala
    New York 


    RăspundețiȘtergere
  5. SERVICIILE DISPERATE INCEARCA SA
    OPREASCA ANCHETA PROCURATURII
    SI SA SALVEZE REGIMUL PONTA…BASESCU !
    2

    MESAJ DIN NEW YORK
    "

    NU VOM TOLERA CENZURA SI
    MANIPULAREA !
    ANCHETA ZIARISTILOR ACREDITATI LA
    BUCURESTI CONTINUA"!

    ARAFAT SI CUIBUL TRAFICANTILOR DE ORGANE ERA FILAT DE MULT
    Dr. Dana Safta, directorul medical al Spitalului Elias, a dezvăluit că, marți, la o zi după accident, cei de la Procuratură au sunat la Spitalul Elias. Anchetatorii au solicitat fișa postului pentru dr. Calu ….Doreau să știe cine l-a trimis în acel zbor,
    Dr. Calu participă voluntar în programul de transfer de organe, fără să fie remunerat….
    Dar avea o avere estimata la 250 000 $
    EL A AVUT NUMEROASE CONVORBIRI CU
    GRUPUL MAFIOT …DAR A UITA SA SUNE 112 !
    SPRE NENOROCIREA LUI PONTA ARAFAT ….
    AMERICANII AU INREGISTRAT TOATE
    CONVORBIRILE !

    RăspundețiȘtergere
  6. PONTA , ARAFAT, OPREA, ZAMFIR, CALU.....TOATA MAFIA DE TRAFICANTI DE LA FUNENI....CATUSE !

    IOVAN, SA-L IERTE DUMNEZEU ...A SCAPAT !

    ION says:

    Domnule Horvath
    Nu gasesc raspuns la o intrebare: De ce s-au dat atatea telefoane, de catre cei accidentati si nu numai, in diverse directii, dar niciunul la 112, decat dupa 15 minute si numai la indicatiile unuia din Bucuresti.
    Primul telefon il da copilotul tatalui sau, la 16:01, dupa cateva minute de la prabusire. Tatal copilotului, pilot si el, nu suna la 112 ci la Scoala de Aviatie.
    Dr Zamfir suna la seful sau, Irinel Popescu, vorbeste cu el de mai multe ori. Nici acestia nu suna la 112.
    Dr Calu, accidentat si el, isi suna sefa, de la Elias, de mai multe ori. Nici de aici nu s-a sunat la 112.
    Irinel Popescu il suna pe Arafat, Arafat pe Burlui, seful ISU, pe Ponta, pe seful SMURD etc, nu si la 112.
    Burlui alarmeaza tot sistemul. Oamenii erau porniti in actiune, dar la 112 nu se stia nimic.
    Irinel Popescu il suna de mai multe ori pe Dr Zamfir si abia intr-un tarziu ii zice sa sune la 112 ca sa se inregistreze prabusirea. Acesta, Zamfir, cel mai usor accidentat, suna 112 la ora 16 si 16 minute.
    Sa fi fost toti bulversati? Ranitii poate, dar cei din Bucuresti?
    Nu demult o femeia a avut o problema grava, fiind in varsta s-a panicat si a strigat la mine prina data: Suna la 112! Am sunat, ca era grav si asa s-a inregistrat cazul, iar SMURD-ul a venit in 7 minute.
    ROBERT HORVATH SUA says:
    Ianuarie 28, 2014 at 1:16 am
    @ ION
    Mare dreptate.
    ” Irinel Popescu il suna pe Arafat,”
    POPESCU ESTE SEFUL GRUPULUI MAFIOT DELA FUNDENI !
    ARAFAT CORDINATORUL !
    PONTA SEFUL !
    ZAMFIR, ARAFAT, CALU…..NUMEROASE CONVORBIRI
    STERSE DIN RAPORTUL FINAL OPREA !
    AMERICANII AU INREGISTRAT …..MESAJUL ARAFAT CATRE PONTA AFLAT IN
    EMISIE !
    BRAVO ! JOS PALARIA !


    @ LUPUS :
    AVEM CASA MASA SI FAMILIE LA BUCURESTI .
    KIYOKO
    DEOCAMDATA STA LA UN MEMBRU AL AMBASADEI JAPONEZE.

    A-TI TRIMETE COMPLIMETE SI URARI DE BINE !

    RăspundețiȘtergere

Puteţi face orice comentarii în limitelei decenţei , bunului simţ, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi sters.
Nu am nici o satisfacţie să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurandus-e sau atribuindu-şi epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveti chef de hârjoană şi trimteri prin locuri ascunse vederii, faceti-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveti comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeţi acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care posteaza comentarii sunt raspunzatori pentru comentariile pe care le fac.