vineri, 14 octombrie 2011

DE TREI ORI CERŞETOR

Sunt un ghinionist!


Francezii m-au numit cersetor. Pe mine şi pe toti românii, pentru că am ghinionul de a fi român , iar reprezentanţii unui grup minoritar, care îşi spun rommi creînd confuzie între români şi minoritatea tigănească(am folosit acest arhaism pentru a nu cea confuzie), cerşesc prin intersecţiile Parisului.

Preşedintele Băsescu, Premierul Boc şi mai nou Ministrul de “extreme” Baconschi m-au numit cerşetor pentru că am ghinionul să fac parte din pensionarii ţării şi nesimţirea de a cere să mi se plătească pensia pentru care am muncit şi pe care statul român , nu eu, nu tata , nu cineva apropiat mie , a stabilit-o.

Şi mai recent, Domnul Dogaru, cel care ar trebui ca prin natura funcţiei de şef de sindicat să mă apere de toţi cei care aduc atingere demnităţii mele ca fost militar şi actual pensionar mă numeşte şi el cerşetor, pentru că am ghinionul să fac parte din cei care nu bagă mâna în buzunar la ordin , pentru a plâti cotizaţia în avans şi pentru că îndrăznesc să critic ceea ce consider că nu e corect. Şi pentru acest lucru sunt numit cerşetor, alături de toţi pensionarii militari care nu vor să se înscrie în sindicat şi să plătească cotzaţia.

“Stimati domni colegi care va proclamati demnitatea in genunchi, cu mana intinsa “ în fata Puterii, ce v-a transformat din rezervisti in asistati sociali sau ”beneficiari” dependenti de punctul de pensie…Pe de alta parte, v-au prostit, aruncandu-va, ca la caini, cateva oase, adica de la cateva zeci de lei la cateva sute, efectiv sau cu titlul de promisiune, ca sa nu va prindeti ca nu mai sunteti militari in rezerva, ci simpli civili, dependenti de punctul de pensie.”

Ei bine , aceste cuvinte nu aparţin francezilor care văd români (rromi) pe străzi cerşind, nici puterii care nu vrea să ne mai plătescă pensiile, ci celui care are datoria să ne apere, dar care dă ultimatumuri şi ameninţă cu puşcăria pe cei care nu îi plătesc cotizaţia.

Aşa sunt eu ghinionist, să fac parte fără să vreau din categoria celor mai cerşetori cerşetori din România. Dacă se fac la TV emisiuni genul de trei ori femeie, de ce nu s-ar face şi o emisiune „DE TREI ORI CERŞETOR” ? Pentru că unii sunt de trei ori cerşetori, odată pentru că sunt români, din care cea mai joasă speţă e cea a “asistaţilor” iar dintre aceştia , cei mai demni de dispreţ sunt cei înscrişi sau neînscrişi în SCMD dar care nu plătesc cotizaţia către sindicat. Lor li se adresează marele Şef sindical, în acest citat plin de compasiune şi respect. Cândva erau comparaţi cu viţeii de la poarta nouă , acum sunt făcuţi câini şi cerşetori. DE TREI ORI CERŞETORI !!!

Privind la cele 3 etichete, trebuie să recunosc că cel mai uşor îmi este să o port pe cea a francezilor. Nu pentru că e de la Paris, nu din vre-un sentiment cosmopolit ,ci pentru că este oarecum justificată confuzia şi are la bază –totuşi – un fapt real. Francezii greşesc numai când generalizează mai mult sau mai puţin tendenţios, mai mult sau mai puţin voit.

A doua etichetă, cea guvernanţilor, nu este justificată în nici un fel, este doar o încercare de a acoperi o lipsă a lor, o neputinţă sau chiar lipsă de interes în a se achita de sarcinile ce le revin faţă de cetăţenii statului. Până şi ei însă se pot ascunde în spatele crizei mondiale, au pe cine să arunce vina.

Cea de-a treia etichetă însă nu o înţeleg, nu are nici o justificare, nici o logică, nici o urmă de adevăr nici un sâmburel, iar domnul Dogaru NICI UN DREPT de a-i numi aşa pe pensionarii militari. Şi –zic eu - nu are nici ruşine !

3 comentarii:

  1. Neacsule, cine e mai Dogaru ala cu blana de oaie pe el ?E lupul ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dogaru a ajuns sa certe si romanii care se inchina la moastele sfintilor si nu i se inchina lui. Omul asta acuma se crede Dumnezeu.
    MIRCEA DOGARU: “Decat sa mearga la Sfanta Parascheva, romanii mai bine ieseau la miting”
    Ce zici de asta cashule ? Trebuia sa fi zis, mai bine se inscriau in sindicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astia nu sunt cersetori. Ei iau.

    Ai "noştri" tineri la Paris înhaţă
    Tot ce e mai de soi prin portofele
    Şi vin aici, confraţii de-şi învaţă
    Cum se transformă "arta" în lovele.

    RăspundețiȘtergere

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.