miercuri, 4 aprilie 2012

Principii Solomoniste



De mult timp mă întreb cum poate un om care se pretinde principial,om de onoare, cu o morală şi o cinste mai presus de orice bănuială să schimbe partide la 3 alegeri şi să susţină în acelaşi timp că este un om de onoare, consecvent cu propriile convingeri. Să recapitulăm: În 2004 candidează la Primărie din partea PSD pentru că Oltenia era roşie. În 2008 candidează sub culorile PDL pentru că orientarea era portocalie. În 2012 candidează din partea UNPR pentru că în PDL nu mai are loc din cauza unor conflicte de interese. Bineînţeles că în timpul acesta, obrazul şi cazierul au rămas „curate” în concepţia domnului Solomon, căci despre domnia sa era vorba , dacă mai avea cineva dubii.

Ani de zile m-am tot întrebat din ce aluat să fii făcut, să schimbi partidele precum şosetele şi să susţii în acelaşi timp că nu îţi miros picioarele. Păi dacă nu miros, de ce schimbi şosetele domnule primar ? Sau pentru domnia ta, schimbarea partidelor este tot una cu spălatul picioarelor? Vă spun un secret domnule primar :oricâte şosete aţi schimba, nu veţi scăpa de miros. Recent însă am avut ocazia să ascult în direct pe un post de televiziune o declaraţie a neînţeleptului Solomon, care mi-a limpezit nedumeririle. Am ascultat o declaraţie a domniei sale vizavi de plecarea domnului Frunzăverde la PNL şi dintr-o dată totul mi-a fost clar. Trec peste faptul că domnul Solomon cu ale sale 3 partide era ultimul în măsură să critice plecarea lui Frunzăverde –prima la activ- şi mă opresc la o declaraţie care spune totul, dar TOTUL despre principiile de viaţă ale domnului Solomon. Citez declaraţia dânsului, ca să nu se spună că mi-am băgat creionul şi am denaturat sensul spuselor : "Păi nu stă ţara într-un soldat şi femeia într-un bărbat. PDL e un partid puternic, are membri puternici şi în fond ce înseamnă Reşiţa pe eşichierul politic, cât este de mare judeţul şi oraşul ca să aibă o influenţă extraordinară? Eu aşa văd lucrurile"

Cu alte cuvinte, în concepţia domnul Solomon, o femeie care schimbă bărbatul este ceva natural, ceva ce nu poate fi condamnat sau condamnabil, pentru că nu e aşa, nu trebuie să stea ea într-un bărbat când sunt atâţia bărbaţi pe lume. Nu am să fac referiri răutăcioase vizavi de aspectele private ale domnului Solomon, am să rămân în curtea politicului şi constat doar că prin această declaraţie, domnia sa se declară pentru oficializarea şi legalizarea prostituţiei. Dacă este atât de permisiv cu prostituatele fie ele şi politice, de ce nu o spune domnul Solomon direct, de ce se mai leagă de un aspect pe care nu îl cunoaşte decât din ordinul de avansare al şefului de partid? Îl rog să nu mai amestece armata în obiceiurile morale ale domniei sale, armata nu face politică, aşa cum face dânsul, deci să încerce să se ţină departe de armată atât în activitatea domniei sale cât şi în exprimări, pentru că cei care au onoarea în sânge nu vor să îi simtă mirosul picioarelor în momentul în care schimbă partidele.

Îl rog mai pe domnul Solomon să îşi vadă de condicuţa sa şi să ne lase pe noi în pace, să nu mai încerce să pervertească toată populaţia Craiovei la"principiile sale sănătoase,” nu toţi ne-am născut traseiste. Eu îi propun să îşi instaleze cortul de „campanie” la podul lui Electro şi să facă ceea ce a sugerat prin expresia citată, pentru că asta ştie cel mai bine.

Nici nu se putea un slogan mai bun pentru campania electorală a domnului Solomon :”Dacă vreţi primar fidel, aştept votul .. la bordel !”

Eu aşa văd lucrurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.