marți, 18 noiembrie 2014

Rezultatul votului-Omul care l-a învins pe Victor Ponta


corlatean
Am promis că voi anunţa rezultatul sondajului pe care l-am iniţiat pe pagina mea.
După cum se vede au fost exprimate 180 de voturi.
Din cele 180, 98 au fost pentru Johannis, iar 55 pentru Ponta, 17 au spus că vor anula votul iar 10 că nu vor merge la vot. Voturile anulate sau lipsa prezentei la vot a duc la 153 de voturi valabil exprimate.
Dar unii votanţi nu au lucrat cinstit şi au votat de mai multe ori fapt care m-a făcut să le anulez voturile. Astfel pentru Ponta au fost 4 voturi anulate iar pentru Johannis 18.
Rezultă că în total au fost 131 de voturi valabil exprimate din care 80 pentru Johannis si 51 pentru Ponta.
Dacă 131 reprezintă 100%, rezultă că Johannis a obţinut 61% iar Ponta39%.
Nu ştiu cum pare votul faţă de ce va fi real dar dacă am scoate şi din votul raportat la BEC voturile furate aşa cum le-am scos eu, s-ar putea ca scorul să fie apropiat. La mine fără anularea voturilor rezultă după cum se vede că Johannis ar avea 54% din voturi. La această oră, rezultatele numărătorii îl dau câştigător pe Joghannis cu 51%, iar Ponta 49% şi asta fără voturile din diaspora . După cum se vede votul de pe site-ul meu a fost mai aproape şi ca procentaj şi ca rezultat decât toate previziunile şi sondajele nu ştiu căror institude de sondare a opiniei publice, pentru că dacă lui Ponta i se iau voturile furate va rămâne cu maxim 40%.
Asta este situaţia, aşa cum am mai spus l-a pierdut teama de diaspora care l-a făcut să trateze cu lipsă de respect oamenii din afară. Dacă ar fi organizat corect alegerile din primul tur sau măxcar dacă l-ar fi demis pe Corlăţean din seara primului tur, altfel s-ar fi scris istoria, dar încăpăţânarea lui de a trata cu dispreţ alegătorii l-au pierdut.
Am spus de pe data de 10 Noiembrie că Ponta va pierde alegerile pe mâna lui Corlăţean pentru că a preferat să îl păstreze după ce şi-a bătut joc –la ordinul lui, bineînţeles,- de oamenii din afara graniţelor. Am spus de atunci că asta va tripla cel puţin numărul de alegători din diaspora şi va trezi un val de antipatii şi în ţară şi va scoate oamenii la vot, iar aceştia vor vota împotriva lui Ponta. Aşa s-a întâmplat. Ponta a fost învins de Corlăţean, a plătit tribut acoperirii camarilei şi dispreţului faţă de cetăţeni.  Prietenia faţă de Corlăţean l-a costat scaunul prezidenţial.
Culmea culmilor este că oamenii nu au votat cu Johannis, ci împotriva lui Ponta, a lui Corlăţean şi a PSD. Vai de noi, când ura decide.
Cunosc trei oameni care sunt mai supăraţi decât Ponta :
1. Dragnea că a pierdut definitiv funcţia de şef de partid;
2. Tăriceanu că a pierdut funcţia de prim ministru şi ocazia să mai ia nişte parlamentari şi primari din PNL;
3. Oprea că a cam pierdut şansa să ajungă şef  SRI şi dacă nu trece repede în tabăra cealaltă se mută la DNA.
Pe lângă ei, o persoană se bucură mai mult decât Johannis. Kelemen Hunor. Ioi, Ioi, iştenem! !

Rezultatul votului-Omul care l-a învins pe Victor Ponta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.