joi, 17 iulie 2014

Traian de Traian, fratele de aur






Traian, fratele de aur
Domnule, cât iubesc eu vremurile astea. Câte posibilităţi îţi oferă democraţia, câtă deschidere, câtă generozitate, câtă diversitate. Păi dacă rămâneam în comunism rămâneam ancorat în Iancu Jianu care era când zapciu, când haiduc şi ascultam doar Gică Petrescu, Sergiu Cioiu şi Luigi Ionescu. Rar un Phoenix şi doar pe ascuns un Deep Purple, ceva Beatles şi Pink Floyd.
Acum ascult Fraţii de aur, cu celebra melodie”când e frate lângă frate procurorii dau din coate ” şi văd filme cu „Traian Băsescu Justiţiarul”şi „Traian de Traian,  fratele de Aur”.
Toată lumea bună a plâns ca la Avaramu la primul film, când domnul Traian a ieşi pe post… de storcător de lacrimi şi a declarat că pentru el fratele nu contează, el ştie varianta fratelui, dar” într-un stat de drept, varianta justiţiei este cea adevărată”. În secunda aceasta în România se epuizaseră toate batistele. Noroc cu domnul Ponta care a dat un telefon pe firul roşu la prietenii chinezi şi a aranjat un schimb economic avantajos, a dat câteva vapoare de carne de vită ca să facă rost de batiste englezeşti made in China.Văzând că sunt batiste, Traian a continuat: “ Nu mă voi transforma într-un avocat al lui, cu atât mai mult cu cât mi se pare că s-a implicat într-o zonă cu oameni în care n-ar fi trebuit să se implice. Faptul că eşti fratele preşedintelui nu te scuteşte de responsabilitatea în faţa justiţiei şi a legii.” În acest moment întreaga Europă era în delir, s-a interupt campionatul mondial de fotbal, Simona Halep a alunecat şi a făcut o entorsă, în toată România şi cerul plângea de ziceai că s-au rupt norii. Filmul s-a oprit, timpul la fel pănă şi scenaristul domnul Traian a părăsit microfonul înecat în lacrimi ““Vă asigur că, între nevoia de consolidare a justiţiei şi reflexul firesc de a-ţi apăra fratele, aleg consolidarea justiţiei.”Acesta a fost primul film şi mulţi se întrebau dacă marele regizor, actor , scenarist şi producător se va opri aici sau va continua. Numai cine nu îl cunoaşte putea să aibe dubii.
A urmat acum câteva zile partea a doua,” Traian de Traian,  fratele de aur”. Mulţi se întrebau dacă Traian va rămâne cu imaginea de sacrificator de frate, sau se va întoarce la fratele său. S-au bătut cap în cap două proverbe , cel care spune că” frate frate dar şpaga e pe bani” şi cel care ne spunea că “sângele whisky nu se face”. La această oră lucrurile par să fie clare. Traian a decis că e momentul să vorbească cu fratele ca să afle şi el ce a fost în capul lui când s-a pus naş la ţiganca aia neîmpuţită şi ce a fost în buzunarul lui când a primit banii: ”Sincer să fiu, aş vrea să îl văd şi mi-aş dori mult ca, după ce a citit dosarul, să îmi dea explicaţii, mie, pentru că eu am ştiut altă poveste de la el, de asta l-am şi îndrumat, şi anul trecut, în 2013, să meargă să informeze instituţiile statului şi a făcut-o, şi anul acesta.” Dramatic, bestial, senzaţional! Fratele-preşedinte înşelat, minţit de fratele-şpăgar . Acuma află şi Traian cu cine a împărţit laptele matern. Ce telenovele, ce Suleyman, ce “Mica Mireasă”? Cred că Hollywoodul, Bollywoodul, Poolywoodul sau mai ştiu eu ce case e de producţie se vor bate pe drepturile de punere în scenă a acestei capodopere Cotrocene. Ia ascultaţi ce replici de geniu: ”Nu îmi reneg fratele. Când îmi voi termina mandatul, voi încerca să îmi apăr fratele”. Magistral, memorabil, covârşitor! Ce să aperi fratele meu,un şpăgar, dacă tu singur spui că s-a implicat într-o zonă cu oameni în care n-ar fi trebuit să se implice şi după ce a citit dosarul, să îmi dea explicaţii, mie, pentru că eu am ştiut altă poveste de la el”? Ce să aperi, un infractor care şi-a minţit până şi fratele?
Şi uite aşa, România este la picioarele lui Băsescu într-o scenă de conciliere nemaivăzută. Cei care doresc o justiţie oarbă, vrăjiţi de primul serial se întâlnesc pe platourile Cotroceni cu cei care vor un frate chior, dar iubitor. Lângă ei vor veni mai mult ca sigur cei care doresc o dreaptă reunită sub un singur standard, pentru că ultima replică a lui Traian nu le mai dă nici o şansă: “efectul demisiei preşedintelui, în situaţia actuală, nu ar fi dat nicio şansă candidatului opoziţiei la alegerile prezidenţiale”.Deci este clar pentru toată România că domnul Băsescu nu a demisionat, s-a sacrificat şi a rămas acolo unde nu îl mai vor decât 7,3% din electorat, numai şi numai pentru a salva onoarea dreptei şi a-i mai da o şansă la alegerile prezidenţiale. Bănuies că nu se mai îndoieşte nimeni de faptul că pentru scumpul nostru preşedinte, opoziţia înseamnă PMP. Cine crede că serialul se va opri la partea a doua se înşeală, nu cunoaşte cât de fecund este domnul Traian în scenarii. Ţineţi aproape, staţi cu aparatele pe stand -by să înregistraţi noile filme, serialul e abia la început. Se scrie istorie în lunile care urmează.
Ce este interesant şi nimeni nu surprinde aspectul este că în Martie 2011, ziarul Adevărul dezvăluia că Traian Băsescu a luat 300000  Euro de la Bercea Modial, Procurorul de caz care a confirmat ştirea este “pensionat” actuala şefă a DNA, pe atunci Procuror şef a muşamalizat dosarul iar astăzi fratele de aur, Traian de Traian întrebat când a auzit el despre problemele fratelui, declară senin. ”În 2013, dacă îmi aduc amine, undeva prin vară, toamnă, şi i-am spus să meargă imediat la Parchet şi la Poliţie, să informeze asupra acestui lucru”.
Suntem chiar atât de proşti încât să  credem?
P.S. Oltean fiind, îmi amintesc de fraţii Costea care nu acceptau nici unul nici o ofertă de transfer dacă nu era luat la pachet cu fratele. Oare cum de a acceptat Mircea de Mircea să fie transferat fără Traian?
http://www.obiectivbr.ro/basescu-a-fost-la-un-pas-de-demisie-%C2%ABas-fi-fost-blamat-de-toata-dreapta%C2%BB_id95283
http://www.romanialibera.ro/politica/institutii/video–basescu–m-as-duce-in-vizita-la-fratele-meu-in-arest–as-vrea-explicatii–eu-am-stiut-alta-poveste-342511

Traian de Traian, fratele de aur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.