luni, 27 iulie 2020

RAPORTUL COMISIEI PENTRU MUNCA A CD PRIVIND PROIECTUL PLX 199
Așa cum am promis, postez raportul  Comisiei pentru munca a CD privind Proiectul legii PLX 199.2020. Nu o mai pot face pe pagina Cuiul catarii, nu o mai pot accesa, s-a intervenit” pe ea” și eu nu o mai pot accesa pentru a posta sau a o vedea. Probabil conturile mele RDS au fost ”ajustate” de specialiști așa ca nu mai pot intra sa postez pe pagina. O sa caut posibilității de varientare a loviturilor, dar se pare ca am deranjat prea multa lume. Deocamdată, pana la rezolvare voi folosi aceasta pagina pentru a posta ceea ce am de spus și a vă informa.
Sunt 23 de pagini care cuprind numai amendamentele admise de către comisia pentru muncă și seva constata cu ușurință că au fost amendamentele propuse de MApN, care practic au anulat tot ce era bun în varianta Leș și nici amendamentele propuse de Solomon  și practic nu oferă nimic  creind noi prăpastii și discriminări între vechii și noii pensionari.

















Aș vrea să ăi văd pe cei care se vor declara de acord cu acest proiect, pentru că ori nu înțeleg nimic din el, ori au bătut palma cu guvernanții și au trădat interesele pensionarilor. Mâine voi posta amendamentele respinse, ca să vadă toți ce anume NU A CONVENIT GUVERNANȚILOR ȘI SINDICALIȘTILOR CARE AU PARTICIPAT LA DISCUȚII ȘI AU AGREAT ACEASTĂ FORMULĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.