vineri, 27 iunie 2014

La Mircea vine un ţigan


Mircea si Bercea
La Mircea vine un ţigan
Cu lanţ de aur şi mersan :
-Sunt Anghel al lui Şapte cai
Crescut în puf, trai pe vătrai,
Venii , nepotul să mi-l dai
Prin apa din cazan.

-Aha , pricep, dar tu ce dai,
De unde eşti şi unde stai
Te văd malac şi cam plăvan
Oi fi vre-un neam de Corsican?
-Sunt Mondial, şi sunt oltean
Şi am parai.

Aşa că spune cum îi vrei,
În Euroi, Dolari sau Lei ?
Te pui nănaş la puradel
Să-l ţii în braţe, doar niţel
Şi după ce-l laşi jos pe el
Pe mine să mă iei.

-Nepotul eu ţi-l creştinez,
Că-i mic, şi n-o să mă forţez
Dar nu ştiu, tu eşti mult prea mare
Şi ai pe rol multe dosare
Să ţi le iau eu în spinare?
Mi-e teamă că clachez.

-Mânca-ţi-aş, nu mă refuza
Că-ţi dau cât poţi să duci mata
Şi-ţi dau şi pentru nea Traian
Şi lu Maria-i dau un ban
Da ia-mă’n braţe, fii uman.
-Ooof dracu să te ia!

Ok, accept, dar ţine cont
Că eu nu vreau banii în cont
Nu vreau nici să mi-i dai în mână,
Îi dai lui unu, Căpăţână
Băsescian din lumea bună.
Şi îţi mai dau un pont:

Cu mine scapi cu şase sute
Îi dai în tranşe, altfel pute,
Dar să nu crezi că scapi uşor
Mai ai de dat la procuror,
La tentativă de omor,
Dai şi la Curte.

Dau naşule, să moară mama,
De-i cazu dau şi lu Obama
Da nu mă ţine la’ntristare
Că am o gâlcă şi mă doare
Să-i spui lu şefu ăla mare
Să ţină seama.

-Bine, o să vorbesc cu ei.
Probabil totuşi o să iei
Un an aşa, cu suspendare
Ca să nu fie scandal mare
Că şade media călare.
Aşa cred că-i ok.

Ok, dar să îţi fie clară,
Dacă mă minţi, ochii să-ţi sară!
Să nu încerci să mă ţăpeşti
Că te-am filmat şi o păţeşti,
Cu DNA-ul te trezeşti .
Pe drum de seară.

Bă ăsta, tu mă şantajezi?
Tu cine puii mei te crezi?
Păi tu te pui cu neamul meu ?
Traian e mare, Dumnezeu,
Român- tătar-mason-evreu
Păi tu realizezi?

Tu cine eşti, şi din ce neam,
Din David, Moise sau Avraam?
Dacă încerci să mă reclami,
Că mi-aţi dat mită, mi-aţi dat bani,
Cine-o să creadă doi golani?
-Ponta şi Abraham.

Epi-tough
Temerar, neinfricat, marinar de cursă lungă
El Traian conquistadorul, preşedintele, tăticul,
Cine bănuia măcar că acum o să ajungă
Ca ţiganu să se-nece, scufundat de Mircea… dricul?

La Mircea vine un ţigan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.