vineri, 14 ianuarie 2022

Sesizare către Avocatul Poporului

 

Pentru că am fost criticat că am criticat asociațiile care au făcut, în opinia mea, fără cap, fără conținut, fără argumente, fără sens, fără o fundamentare solidă și chiar fără scop, sesizări către avocatul poporului, în care nu au făcut altceva decât să înșiruie un amalgam de legi prin care militarii au fost văduviți cu lege sau fărădelege de anumite drepturi, am decis să prezint celor interesați o variantă care, tot în opinia mea, va sta în picioare nu numai în fața Avocatului Poporului ci și în fața Curții Constituționale. Cei care vor dori și o vor considera pertinentă, o pot folosi, pentru a sesiza în nume propriu instituția Avocatului Poporului.

Nu spun că e perfectă, nu spun că e cea mai bună, că e infailibilă dar măcar are un obiect și subiect pe care îl abordează, acoperă atât partea de neconstituționalitate intrinsecă a art XLV din OUG 130 cât și aspecte de neconstituționalitate care se regăsesc în motivarea legii dar și în procedură. Nu garantez că odată trimisă această sesizare va rupe inima târgului, dar cine o va trimite nu se va face de râs cu ea și nu va fi respinsă ca neîntemeiată sau fără obiect.

Dacă sunt greșeli aștept ca acestea să fie sesizate, iar documentul va fi îmbunătățit.

Menționez că întreaga muncă, pentru care merită felicitări, îi revine lui Mateiaș. Spor la lectură și .. comentarii.

 

Sesizare către Avocatul Poporului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.