duminică, 4 noiembrie 2012

Ajutaţi un om sărman să-şi ia vilă şi Mersan.

 Când acum câteva luni spuneam că vom avea parte de o campanie electorală parlamentară cum nu s-a mai văzut, nu îmi închipuiam că va ajunge unde a ajuns chiar fără să se dea startul. Nu vorbesc de atacuri la persoană, nu vorbesc de lovituri sub centură, vorbesc de tupeu şi lipsă de respect faţă de alegători. Deja a apărut la tv cazul Diaconescu cu cotizaţia pentru un loc eligibil, a mai apărut un caz cu cineva care îşi făcea campanie sau cerea sprijin financiar pe net. Uite că mi-a fost dat să primesc şi eu pe pagina mea de facebook un astfel de mesaj de la un viitor candidat care mi+a intrat pe listă sau mi-a cerut pretinie acum câteva zile. M-am gândit că o fi prietenul unui prieten şi aşa a dat de mine, sau o fi citit vreun articol prin vreun ziar şi aşa a dat de mine şi am acceptat. Azi m-am trezit cu un anunţ: Continuarea aici : Ajutaţi un om sărman să-şi ia vilă şi Mersan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.