miercuri, 31 octombrie 2012

De pe pagina de facebook a ministrului Dobritoiu:



Tudor Tatu
EI SUNT, DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI CARE IN 24 IANUARIE 2011 AU APRINS SCANTEIA DEMITERII GUVERNULUI BOC SI MRU.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI DATORITA CARORA SUNTETI MINISTRU AL APARARII.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU, CE CARE AU VOTAT USL LA ALEGERILE LOCALE SI PENTRU DEMITEREA LUI BASESCU.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI PE CARE II MINTITI DE OPT LUNI DE ZILE CA II REPUNETI IN DREPTURI.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI DE LA CARE ASTEPTATI SA VA VOTEZE SA AJUNGETI SENATOR.
EI SUNT DOMNULE MINISTRU DOBRITOIU, CEI CARE NU MAI VA VOR VOTA , ATAT PE DVS CAT SI USL

Ministrul Dobritoiu
Domnule TATU, desi nu v-am cunoscut in scurta mea cariera in care nu mi-am castigat gradele la ruleta politica, servind doar in cadrul MApN, imi recunosc si-mi respect camarazii mei de arme, fapt ce ma determina sa ma bat pt drepturile drepturile noastre (inclusiv ale mele, cu pensia redusa cu 75%, in prima etapa si inghetata la minus 25% actualmente). In ceea ce ma priveste, domnul meu, fiind deplin constient de uriasa nedreptate a amputarii veniturilor castigate dupa o viata de munca de catre guvernarea anterioara ostila acestei tari, eu voi continua lupta pt intregirea veniturilor noastre. De asemenea, tot constient fiind de nevoile camarazilor mei, eu imi asum sa fiu unica tinta a celor nemultumiti (pt ca altii nici macar nu isi asuma riscul sa discute cu membrii sindicatului) si nu numai atat, am prezentat in sedintele de guvern actele normative pt curmarea acestei nedreptati, dar din nefericire, MFP nu a agreat promovarea acestora datorita lipsei resurselor pt acoperirea datoriei de 200 mil lei a Ministerului de Interne la pensii. 
Mai mult aici:

 http://www.in-cuiul-catarii.info/2012/10/31/de-pe-pagina-de-facebook-a-ministrului-dobritiu-1369

6 comentarii:

  1. Deci e clara, alba-neagra cu pensiile militare. Strategia USL pare a fi una, deja cunoscuta. Uite banii, nu sunt banii. M-am saturat. Domnul ministru o invarte ca la Ploiesti... Pacat! Chiar credeam ca noua echipa va face ceva... Ministrul nu cred ca are nici o vina. Buba ii altundeva, in zona rosie. Dar se pare ca "tricolorul" nu functioneaza unitar si asta le va creea mari necazuri. Mai, mai ca-mi vine sa cred ca lozinca aia din Piata Universitatii cu "aceeasi mizerie" s-ar putea sa aiba o farama de adevar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-o democratie autentica, daca nu realizezi promisiunile facute electoratului (si natiei, in general!), iti prezinti demisia, oferind altuia ocazia sa puna in aplicare ceea ce s-a anuntat anterior ca obiectiv al aliantei! Dar asa, "lasa-i dracu', le mai promitem pana ceor trece alegerile"!
    Personal, am intuit jocul politic, facut de USL celor cu pensiile diminuate, dupa esecul rasunator al propriei initiativei legislative, RESPINSA IN UNANIMITATE la Camera Deputatilor!
    Faptul ca Dobritoiu agreeaza achizitionarea de "fier vechi" F-16, ca este santajabil vs afacerile familiei si ca nu este in masura a-si tine promisiunile, .......
    Orgoliul meu ar fi fost satisfacut daca ar fi existat o declaratie a lui Ponta ref. la reparatiile morale (Legea 80/1995 - Statutul "revitalizat" urgent in parlament)si financiare (proiectul Legii bugetului de stat sa cuprinda sumele necesare revenirii pensiilor diminuate la cuantumul din dec. 2010), astfel incat, din ian 2013 (fara retroactiune pt 2012)sa primim diferenta dec. 2010 - recalculata sau revizuita 2011.
    Dar cum nici proiectul de buget nu a fost finalizat, .......
    Si DA, cei care au beneficiat de majorari ale pensiilor (cei care au iesit in rezerva la implinirea limitei de varsta sau mai aveau 2-3 ani pana la aceasta) vor vota pt PDL, in timp ce restul vor absenta sau vor vota anti-USL! Daca Ponta ar fi facut "pasul", semnalul ar fi fost pozitiv pt toti (activi si pensionari), in sensul ca alianta isi tine promisiunile si militarii vor beneficia, nu imediat, dar in viitorul apropiat, de optiunile guvernamentale!
    Eu il consider pe Ponta un premier "fara boase", caci a fost "ghiocel" la Bruxelles si ciufut cu alegatorii lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici pe departe. Sezi bland, camarade. Altele sunt lucrarile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia-i ! Dupa ce s-au "reglat" pensiile nesimtite, proces in urma caruia s-au adus-nu-i asa ?, importante economii la bugetul consolidat, acuma se rectifica banii, cu sutele de milioane, de la unul la altul, pentru plata pensiilor "simtite" !
    Ipocritilor !

    RăspundețiȘtergere

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.