miercuri, 18 ianuarie 2017

Se înmulţesc cutumele la Cotroceni


Un bun amic, militaur rezervist, ca şi mine,   m-a întrebat mirat, ca tot românul cum se face că la ceremonia de investire a domnului Trump, undeva pe lângă Miami, au fost invitaţi domnul  Grindeanu  şi  hamsterul Dragnea, dar nu şi domnul care mai vine din când în când pe la Cotroceni.
“Măi vere … eu mă căznesc de vreo 3-4 ore să înţeleg! Adică functionarii ăia de la Casa Alba s-au tâmpit!? Cum adică să îl inviţi pe Dragnea la ceremonia de investire sau ce paranghelie face ăia la DC … Păi ei nu stie că ăsta e penal!? Adică dacă nu are voie să vină la o amarată de defilare dintr-o ţară cocotieră / porumbieră / cerealieră … de rangul 5 …. dar are voie la Casa Albă!? Păi numa când zici Casa Albă ţi se înmoaie chilotii pe tine! Ceva nu e clar …. cred că e ceva manipulare ….. sau cum zicea unu care a făcut scoala de balet cu tine la Sibiu … Florin Mateo …… cică la ceremonie poate participa cine vrea … că invitaţiile oficiale se pot cumpara … ştie el că costa numa 250.000 $ ….. E mare Grădina Domnului ….”
Iniţial am crezut că şuguieşte, pentru că nu puteam crede că ar exista undeva prin lume un alt presupus şef de Stat care să transforme simpatiile personale în cutume. Cercetând eu prin Goagăle am constatat că totuşi aşa era, o anumită parte a presei a sesizat faptul că domnul Iohannis nu era agreat de personajul Donald la Casa Albă cu ocazia înscăunării. Măi să fie, mi-am spus,  e groasă, dar se prelinge subţire.
Cum eu sunt om serios şi nu las oamenii nedumeriţi m-am pus şi i-am dat un răspuns, de fapt mai multe, după cum m-a dus pe mine capul:
Măi vere, una din mai multe:
1. Ori Casa aia  Albă nu ştie cine e preşedintele României, că nu a auzit de el fiind el cam  mut;
2.Ori nu îl consideră presedinte pentru că nu e,  şi este doar un Globe trotter sau trotuar cum se zice la noi;
3. Ori Mutu nu l-a informat că Dragnea e penal deci nu stie,  cum nu a stiut nici Mutu că Băsescu e penal cand l-a invitat la tribună;
4. Ori a ştiut toate astea dar l-a durut în basca de protocol, asa cum l-a durut şi pe Mutu când nu i-a invitat pe Tări şi pe Liviu la 1 decembrie;
5. Ori a vrut să se răzbune peMutu să vadă şi el cum e să facă fiecare cum îl taie capul, dar mai ales, cum e să fii lăsat singur acasă;
6. Ori a vrut să îi arate lu Mutu că la el e o cutumă, să nu invite pe cei care  fac parte din ONG-urile lui Soros şi le ridică în slăvi;
7. Ori Coldea a vorbit el la Washington să îl primească pe Dragnea, sau să nu îl primească pe Mutu,  asa cum a vorbit să nu îl primească pe Ponta când cu şuşaua;
8. Ori a pus Putin o vorba bună şi a zis să cine are scut e scutit de prezenţă;
9. Ori se strânge latul în jurul lui Mutu iar Trump stie ceva ce noi nu stim şi probabil nici Mutu;
10. Ori Trump nevăzându-l pe Mutu pe sticlă in ultimele 2-3 săptămâni, de când cu circul Ghiţă,  a crezut că  Mutu este în incapacitate de plată, nu are cu ce să îşi plătească avionul fără Ghiţă,  si l-a trecut pe lista celor pierduti in spatiu;
Ori cate un pic din toate.

Aud că cineva de la Cotroceni a anunţat că ar fi vorba de o cutumă americană, ca la astfel de ceremonii să nu fie invitaţi preşedinţii de stat ci doar femeile de serviciu ca să mănânce şi eele gratuit o măslină, o atenţie, o scobitoaremoca. Ştiam eu că e vorba de o cutumă ceva, era imposibil să nu apară. Cum se întâmplă ceva rău prin Cotroceni, cum cresc cutumele pe trepte. Măi băieţi, ăştia din SPP, mai băgaţi şi voi o motocoasă ceva, un ierbicid, că se împiedică domnul preşedinte de păcătoasele alea de cutume şi îşi rupe ceva că de spart nu are ce.


http://www.evz.ro/iohannis-a-anuntat-de-ce-nu-merge-la-ceremonia-de-investire-trump.html
Se înmulţesc cutumele la Cotroceni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.