duminică, 3 februarie 2019

Cenzurare colegială



Ce nu au făcut serviciile, politicienii, Olguța, Liviuț, Viorica, Frânarul, și alte subiecte sau subiecți ai articolelor mele, au făcut colegii noștri, militarii, șefii asociațiilor și cotizanții lor. Articolul meu ”Contestație sau Campanie” în care puneam niște semne de întrebare privind inutilul model de contestație (nu numai ca moment ci și ca forma și conținut) promovat de AORR, articol postat și promovat pe unele pagini ale grupurilor de militari, a fost ”reclamat” către Facebook, pe toate paginile, probabil de una și aceeași persoana sau grup de persoane, și astfel postarea nu mai poate fi văzută de cititori pe Facebook. Nu comentez acuma cine și cum a verificat dacă articolul meu contravine regulilor Facebook, probabil ei se mărginesc să dea curs oricărei reclamații, ca să evite eventuale sau posibile probleme, fără a verifica dacă cele reclamate se confirmă sau nu. Am contestat decizia celor de la facebook și probabil acuma se vor uita mai atent și vor vedea că articolul meu nu violează nici una din regulile pe postare a materialelor. Este cunoscută activitatea și interesele reale ale administratorilor Facebook.
Eu nu pot crede că niște colegi, presupuși colegi au putut să facă acest gest mizer, reclamând un articol care spunea adevărul, în termeni civilizați, fără a jigni pe nimeni, fără a leza drepturilor nimănui, un articol care practic informa comunitatea cu privire la efectele documentelor prezentate pe paginile de facebook și prezenta un punct de vedere personal asupra acestor informații. Pe lângă faptul că gestul este unul incalificabil, nu doar nesusținut deci este o calomnie, se înscrie și în tipul de acțiuni și măsuri de cenzurare folosite de organele trecute și prezente intrând în plan juridic și în îngrădirea dreptului la informare și opinie garantat de Constituție și alte prevederi de drept internațional.Voi face plângere mai întâi la Facebook, iar dacă nu voi avea înțelegere și articolele nu vor redeveni vizibile pe paginile respective, voi consulta un avocat pentru a acționa în instanță atât Facebook, cât și pe cei care au solicitat abuziv scoaterea articolului de pe paginile unde fusese postat. În foto se poate vedea mesajul trimis de Facebook pe paginile respective.

Cenzurare colegială

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.