luni, 30 decembrie 2013

Ciofeiul, sau micul scăldător



coman si grapini
Când eram eu mic mic, cât de mic să zic eu, cam cât este Ponta când intră la discuţii cu FMI, sau cât era  Băsescu când se milogea de Sarkozi să îl bage în seamă, sau Nicolicea când a fost chemat la ambasada Statelor Unite ale SUA, părinţii ne întrebau ce vrem noi să ne facem când vom fi mari, cât de mari, cam cât Marele Zid Chinezesc.Eu răspundeasm că vreau să mă fac vânătoi, şi am mers pe răspunsul ăsta cam până prin 76 când m-a tras colegul de bancă din liceu de mână şi mi-a spus că dacă tot îmi plac puşca  şi cureaua lată, să mă fac militaur. Şi aşa am ajuns din silvicultor, ofiţăran. Fratele meu geamăn, deşi geamăn, avea alte vise, el voia să se facă ciofei. Ai mei nu înţelegeau ce spune şi mă rugau pe mine să fac translaţia, pentru că gemeni fiind eu cu el vorbeam aceeaşi limbă.Eu mă miram că nu înţeleg ce spune Nelu, şi le răspundeam senin că e simplu, vrea să se facă ciofei, ce mare lucru. Este adevărat că noi dezvoltasem un limbaj un pic mai aparte, pe care nu îl înţelegea oricine, cam aşa cum vorbesc acuma politicienii, sau cum explica Zgonea cum a fost cu votarea la miez de noapte în comisia juridică. Când l-am auzit explicând cum a fost cu întâlnirea de la miezul nopţii a comisiei juridice mi-am  adus aminte cum vorbeam eu cu frate-meu:
“-Te!
- Ţe?
-Totoiu tata buzai!”
După aceste replici urma un hohot de râs în doi la care părinţii priveau cam cum privea Duşa la Ponta când i-a spus că el este ministrul apărării, dar Oprea este cel care îl conduce.
Dar să revenim la ciofei. Ceva  mai târziu au aflat şi părinţii că Nelu voia să conducă maşina, adică să se facă şofer. Asta voia el, să se facă şofer. Să fiu sincer, atunci pe vremea aia când eram eu mic mic, eram mândru, cu fratele meu, eram  convins că este singurul care vrea să se facă ciofei. Dar acuma, după 50 şi de ani aud cu surprindere şi dezamăgire că nu era singurul, mai era cineva care ca şi el, probabil a visat dar a şi ajuns   .. auto, apoi deputat prin redistrubuire, sau la miloagă  sau şi mai clar prin fraudă pentru că cei peste 100  de extra-parlamentari ajutaţi la trocul redistribuirii au fost primiţi în parlament prin încălcarea legii electorale en gros şi en detaille. Am urmărit suferinţa domnului Coman atât cât am auzit printre alte ştiri şi curios am intrat să ascult destăinuirile acestuia  de pe vremea când se pare că încă mai era PPDD-ist şi nu plecase la PC cu gândul că dacă e într-un partid la putere, scapă de cercetări. Oameni buni, citiţi dar mai ales urmăriţi interviul luat domnului deputat dacă vreţi să vedeţi cine ne face legile.
 Reporter: -Faceţi demult politică ?
 Coman Gheorghe :-în primul rand politică nu fac, dar având mai mulţi prieteni am organizat mai multe organizaţii la un partid, care nu pot să-l…şi având….
R:-înainte de PPDD
CG:-Înainte de PPDD. Locuiesc în .. jurul… în oraşul Buzău. Am şi o casă de vacanţă în localitatea Năeni sat Vârf , care este, am făcut-o când a trebuit, acuma… sunt în Buzău, în colegiul 5, cel mai important este oraşul  Pogoanele ..
R:-Şi acuma aţi candidat din partea PPDD, de ce  v-a atras acest partid?
CG:-Sincer…. îîîîîî am avut o înţelegere cu cineva care trebuia să candidez la un anumit partid şi nu s-a putut. Şi ultima, cu o săptămânăăăăăă…  până în alegeri m-am hotărât şă candidez.
R:-Dar ce v-a determinat să faceţi pasul ăsta să candidaţi pentru un post de parlamentar?
CG:- Ce să mă determineeee,  în general aş fi vrut şi eu să văd cum este ca parlamentar.
R:- Şi ce mesaj aveţi domnul Coman pentru cei 5 mii de votanţi ai dumnevoastră?
CG:- Mda, în primul rând şi în primul rând nici nu am intrat binecum se spune   în pâine, astăzi am fost la Bucureşti care am dus nişte amendamente, vre-o 40, pentru anumite localităţi, nu pot săăăă …
R:-Ca să continuăm prezentarea dumnevoastră, aş vrea să le spuneţi telespectatorilor noştri care este meseria dumneavoastră de bază, înainte de a fi parlamentar …
-CG: Ăăăăăăăăăăăăă, deciii, meseria mea …ăăăăăăăă,  înainte de a fi ăăăă parlamentar , domnuleeeee, să vă spun sincer, îîîîîîîîîîîîîîî, AUTO. Meseria mea este AUTO.”
Acest  ales al neamului, deputat de Buzău, parlamentar al României, urmărit de DNA, prins în flagrant de luare de mită după cum declară procurorii, semianalfabet, agramat după cum se observă, care intră în parlament ca să vadă şi el cum este acolo, ţine cu încăpăţânare de scaunul câştigat cu un sufragiu de sub 20% votanţi, prin troc politic, are tupeul de a spune că nu îşi dă demisia, că dacă cumva cine ştie cum, (poate  din greşeală sau prin cine ştie ce inginerii) este găsit nevinovat? Cine îl aduce pe el înapoi ? Are dreptate autistul, sau cum se spune la cei cu meseria auto, că nu a spus nici şofer, nici mecanic, deci nu e nici mecanic, nici şofer, el  e auto, sau autist că automobilist nu pot spune şi nici autor.  Domnilor, de la declaraţiile acestui deputat s-au pus în mişcare toate rotiţele sistemului legislativ s-a luat legătura cu madam Câmpeanu se fac demersuri pentru introducerea meseriei auto în nomenclatorul meseriilor din România, numai ca să poată procurorii să completeze corect rubrica “meseria de bază” din dosarul de “studii” al domnului deputat. Fratele meu Nelu,  a venit timpul să cerem socoteală celor care spuneau că noi nu vorbeam  româneşte când eram mici mici.  Am scăpat, ciofeiul este în mod cert mai aproape de şofer decât auto de …. orice. Cu toate astea, să fiu sincer, dar fără a jigni pe adevăraţii meseriaşi ai volanului, “tiriştii” care fac o meserie deosebit de solicitantă sau pe mecanicii care sunt doctorii maşinilor, ascultând interviul “autistului” Coman, nici nu poţi spune despre domnul Coman altceva decât că a terminat şcoala de … auto, că numai acolo se vorbeşte cum se exprima domnia sa. De fapt,cred că  nu poţi spune nici că a terminat-o, poate doar că a început-o.
Acuma trecând peste ridicolul declaraţiilor, nu înţeleg de ce se face atâta caz de acest auto. Este şi el o altă cărămidă în zidul parlamentului, unde au intrat lăcătuşi au avut loc şi auto, unde au fost frizeri şi tâmplari de ce nu ar fi şi ciofei? Frate-meu, cu colegii tăi de şcoală, şi ai mei nu facem şi noi 5000 de voturi ? Ce spui, încercăm să vedem şi noi cum e prin parlament? Dar numai în parlament, la Rahova o să ne spună alţii cum e că sunt destui clienţi  întraţi tot aşa în parlament, la redistribuire.
Probabil televiziunile vor mesteca încă câteva zile, poate până la sfârşitul anului acest caz, ştiriştii vor fi şi ei bucuroşi că au despre cine vorbi-era să spun râde- se vor întreba dacă e vinovat sau nu, dacă se vor găsi probe, dacă va fi condamnat. Mai contează? Ceea ce trebuia să ştim despre el am aflat. Va fi un bun exemplu pentru  raportul  MCV, o dovadă că palamentarii nu sunt feriţi  de braţul lung şi orb al legii cu toate modificările făcute codului penal şi cu legea amnistiei cu tot şi toată lumea va fi mulţumită. Am văzut la tv şi reacţia unur colegi parlamentari foarte supăraţi pe el dar şi dezamăgiţi că a pus botul pentru o sumă aşa de mică. Unii dintre ei mai că nu au spus : “dar bine domnule, să fii prins pentru o sumă aşa mică, e jenant, ne strici preţul.” Cred că de fapt ăsta este motivul pentru care deputaţii au făcut cvorum şi au dat aproape la unison dezlegare la îndosariere. Cu aşa deputaţi, scade prestigiul dar mai ales piaţa şpăgii. Păi se poate domnule să ceri atât de puţin ? E jenant, sau aşa cum spunea lăcătuşu Zgonea, nu face cinste Camerei Deputaţilor.
Fac o paranteză pentru a spune un banc pe care cazul lui Coman mi l-a adus în memorie. Un tânăr se angajează cioban  la o stână. După un timp se interesează si el tânăr fiind cum se rezolvă nevoile sexuale, când are şi el bilet de voie, când poate să îşi cheme iubita sau dacă sunt fete care vin pe la ei. I se spună că până în toamnă să îşi ia gândul de la femei. Băiatul mirat întreabă : Bine şi cum facem cu problema .. sexuală?. I se răspunde degajat că sunt destule oi în stână. Băiatul a crezut că tovarăşii râd de el, dar a observat apoi că uneori dispărea câte unul seara şi se întorcea parcă alt om . A urmărit şi a văzut că şi ei procedau cum spuseseră.  Şi atunci a prins curaj şi într-o seară, se duce şi el în stână. Când se întoarce  observă că colegii nici nu se uitau la el si după câtva timp întreabă ce s-a întâmplat, de ce se uită urât la el. Este întrebat unde a fost şi ce a făcut şi el spune unde a fost şi  ce a făcut iar ei îi spun că din cauza asta sunt supăraţi.
-Bine-zice el, dar voi aţi spus să fac aşa şi şi voi tot aşa aţi făcut, de ce mă condamnaţi ?
- Păi bine măi berbecule, din toată stâna, tocmai pe urâta aia ai ales-o, ce dracu, ne faci de ras!
Cam aşa a fost şi cu ciofeiul, deputaţii sunt supăraţi nu pentru ce a făcut ci pentru că i-a făcut de râs prin preţul cerut.  
Revenind la lucruri mai serioase, săracu Coman, nici nu ştie ce l-a lovit, nu ştie de unde i  se trage, că doar nu a cerut cine ştie ce şi din ce primea, organiza şi el câte o agapă de partid. De unde să ştie el că guvernul avea nevoie să arate lumii interne şi externe că este angajat în lupta anticorupţie la “nivel înalt” şi că discuţiile de taină pe subiectul imunităţii şi codului penal nu împiedică cercetarea demnitarilor. Păi prin cine să dea exemplu guvernul prin Şova  sau Oprea? Doamne fereşte! Dau şi ei exemple prin cei care oricum conform legii nu prea aveau ce căuta prin parlament, oameni de genul Solomon, Neţoiu, Coman şi alţi 30 ca ei. Cum care 30? Cei  care au votat NUP cu gândul la soarta lor. 
Interesant este că ciofeiul Coman, întrebat despre proiectele sale şi intenţiile legislative a spus că are de gând să “facă câteva legi” pentru că la  el legile se fac cum face el  şi fântânile, că are instalaţie de forat proprie şi  personală şi probabil o să îşi ia şi instalaţie de făcut legi şi o să facă câteva, iar una dintre ele va fi “ca să nu mai fie să fugă câte un parlamentar de la un partid la altul sau un primar sau aleşi locali”.  Pe 29.04 2013,ciofeiul Coman avea în mână hârtia de “transfer” la PC, deci a rămas fără cel mai important proiect al său ca parlamentar. I-au rămas ca variante “ anumite şcoli, anumite drumuri, anumite grădiniţe care eu le-am mai făcut”.
Aceasta este fauna parlamentară. Fiţi mândri buzoieni dragi, voi aţi pus ştampila pe numele lui, fiţi mândri români, noi am ales aceasta faună politică, această floră multicoloră dar cu miros de hazna. Aceştia sunt copii care când erau ei mici  mici “s-au căcat în scăldătoare”, cum se spune în popor,  iar acuma fac acelaşi lucru cu voturile noastre, cu legile şi Casa Poporului. Domnul Ponta a venit la putere promitând că ne scapă de Băsescu dar nici nu fusese ales bine şi semna un act de coabitare prin care se .. “scălda” pe cel mai mare proiect al său de pe timpul campaniei. Acuma actul este bun, se poate şterge cu el.  Domnul Coman  dorea să facă o lege  “ca să nu mai fugă câte un parlamentar de la un partid la altul”, dar nici nu a intrat bine în parlament şi a fugit la alt partid. El e micul scăldător, s-a scăldat în copaie.  Ponta e baciul, el lucrează la nivel macro, nu se face de râs, el a avut piscină.  
P.S. Nici nu vreau să ştiu câte puţuri va fi nevoit să foreze săracul ciofei, ca să scape de belea. O să îi pulseze muşchii săracul de el tot pompând.
„Meseria mea este auto”. Care este nivelul intelectual şi cum vorbeşte deputatul PC prins în flagrant miercuri de anchetatorii DNA

Ciofeiul, sau micul scăldător

Un comentariu:

  1. Intrati pe Google, pe “Fara secrete Romania”. Recent a aparut: “Scrisoarea maestrului mason de grad 33, Albert Pike, catre Gp. Mazzini, in care se planuiau cele 3 razboaie mondiale. Din aceste 3 razboaie trebuie sa rezulte o Noua ordine Mondiala, cu Guvern Mondial Totalitar…”. Pana acum, totul a fost “ca la carte”, ceea ce ne face sa credem ca si urmatoarele se pot intampla in acelasi mod. Surprinzator e faptul ca pana la distrugerea Crestinismului, Sionismul politic (cel care pare ca, acum, isi exercita conducerea lumii si pare partener al Iluminatilor) va fi pus in conflict direct cu islamismul (“de catre agentura Iluminatilor”), conflict ce trebuie sa duca la DISTRUGEREA TOTALA a celor doua tabere !!! Ulterior, mai puteti intra pe Google si pe “Efemeride.ro” si “Secretele lui Lovendal”.

    RăspundețiȘtergere

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.