joi, 22 octombrie 2015

Furtul electronic

Votul electronic
Politicienii şi steagul UE
De câte ori vor politicienii noştri câte ceva, pun mâna pe steagul UE şi îl flutură prin posturile de televiziune, ne arată ce se poartă prin UE şi după aia ne dau şi nouă.
Când au vrut imunitate, ne-au spus că aşa e în toată ţările europene şi trebuie să se imunizeze şi ei.
Când au vrut maşini bengoase ne-au spus că nu ne pot reprezenta cu Dacia, că aia nu e maşină europeană.
Când au vrut avion să se plimbe cu el ne-au spus că Romavia sau Tarom nu le pot asigura confortul de care au nevoie şi nici nu pot sta la mila lor, că sunt singurii parlamentari care nu pot pleca cu avionul acasă la sfârşitul programului aşa că au comandat un avion special cu care să se plimbe ei şi preşedintele.
Când au vrut mărirea pensiilor şi pensiilor au spus că sunt ultimii milogi din Europa, că nici nu pot să spună când merg la un „schimb de experienţă” cu alţi parlamentari europeni, ce pensii şi salarii au ca să nu se facă de râs.
Când merg săracii de ei în concedii prin insule exotice, nici nu spun că sunt români să nu îi întrebe cineva ce caută pe acolo dacă au salarii aşa mici sau cum îşi permit hoteluri de 5 stele.
Şi de fiecare dată, trucul a mers. După ce au fluturat steagul UE ori de câte ori au dorit câte ceva, aşa cum serviciile secrete au fluturat steagul ISIS pentru a ne băga pe gât legea Big Brother, acum o parte din politicieni, anume cei care încă nu deţin pârghiile numărării voturilor, deci cei care nu sunt la guvernare, flutură tot steagul UE ca să introducă votul electronic. De ce? Păi de liberali ce sunt. Dacă ei ar fi fost la guvernare şi ar fi organizat alegerile, ar fi stat pe coadă ca şi până acum pentru că nu aveau nevoie de altă modalitate de furt, le ajungea cea clasică. Dar cum până acum, cu toate încercările lor, Ponta încă nu a fost răpus iar ei nu au şanse să pună mâna pe cuţit, încearcă să se lipească măcar de posibilitatea obţinerii a un milion de „Like” uri cu care să câştige alegerile. Păi dacă Iohannis a reuşit în 2014 să câştige într-o săptămână 20% din sufragii, ei nu pot face la fel? În motivarea proiectului de lege se specifică faptul că acest sistem de vot ar elimina suspiciunea de manipulare a votului de către puterea executivă. De acord, dar iniţiatorii au uitat să menţioneze în motivare cine va juca rolul puterii executive în acest caz, pentru că este absurd să credem că va fi lăsat votul aşa de capul cetăţeanului, fără să îl manipuleze nimeni.
Bineînţeles că vor flutura – aşa cum am spus- steagul UE şi vor spune că suntem ultima ţară din lume care încă nu a introdus votul electronic, că în Norvegia, Finlanda, Suedia, Danemarca şi alte ţări civilizate se votează aşa încă din Comuna Primitivă, iar prin Franţa încă din „Comuna din Paris”, sau măcar de la alegerile din 2004 când la Ambasada României se vota la foc încrucişat. Da, numai că acelea sunt ŢĂRI CIVILIZATE şi sunt conduse de politicieni responsabili, nu de hoţi, şmenari, şpăgari, iar serviciile secrete la ei se ocupă de lucruri serioase, nu de sprijinirea unui candidat sau a altuia. Vă mai amintiţi scandalul cu domnul Coldea şi notiţele de birou de la referendum?
Votul şi Big Brother
Realizaţi ce mină de aur va fi votul electronic pentru şmenarii noştri? Realizaţi ce înseamnă Legea Big Brother pentru manevrarea voturilor în sistem informaţional? Este adevărat, nici până acum nu ne puteam plânge că nu am fi ascultaţi, interceptaţi, văzuţi, filmaţi, monitorizaţi, în cele mai intime activităţi acasă, în pat, pe computer sau oriunde am merge, dar măcar aveam impresia că dacă facem scandal şi se descoperă că am fost spionaţi ilegal, obţinem ceva. Acum însă lucrurile sunt clare, orice profesor ajuns judecător şi promovat pe criterii de colaborare cu serviciile secrete ca informator sau ofiţer acoperit, va pune la dispoziţia serviciilor oricâte mandate vor cere acestea, şi activ şi retroactiv, în aşa fel încât nici măcar iluzia asta nu ne-a mai rămas.
În aceste condiţii cine îmi garantează mie că în ziua votului, până să mă scol eu să merg la vot, un băiat de la supraveghere, cu ordin sau pe cont propriu, nu va intra pe computerul meu, sau telefonul meu mobil şi nu va vota în locul meu având toate datele necesare la îndemână, iar când eu mă voi decide să votez, mă voi trezi cu băieţii cu biblia în mână la uşi să mă întrebe de ce am votat de două ori? Cum voi putea eu un cetăţean amărât să demonstrez că sunt nevinovat, că eu am votat o singură dată şi că poate altcineva a votat în locul meu, un hacker sau meseriaş de la STS, atâta vreme cât există posibilitatea tehnică ca cineva să voteze de pe IP-ul meu sau de pe IP-uri diferite, folosind CNP-ul meu când vrea, de câte ori vrea el, în câte oraşe vrea el? Până să apuc eu să deschid gura, sunt deja condamnat şi apoi arestat preventiv.
Fenomenul GIGO
Nu, în mod cert societatea românească, România, conducerea politică, serviciile, justiţia, internele nu sunt încă pregătite pentru votul electronic, ne lipsesc conştiinţa, cinstea, responsabilitatea, cultura politică, onestitatea, simţul civic, dar în primul rând ne lipsesc oamenii care să supravegheze acest proces, pentru că cei care o vor face vor fi cumpăraţi/cumpărabili, şantajaţi/şantajabili, condamnaţi/condamnabili şi vor face ce li se spune, nu ce trebuie să facă. Vă amintiţi imparţialitatea lui Turcescu şi a lui Rareş Bogdan în 2009, respectiv 2014, când fuseseră aleşi să conducă duelul ca arbitri fiind ”recunoscuţi” pentru „profesionalismul si imparţialitatea” lor? Vă amintiţi ce au făcut fiecare şi mai ales cum îşi frângea mâinile a doua zi domnul Rareş, că a făcut tot posibilul să îi salte mingea la fileu lui Iohannis dar el nimic? Exact la fel se va întâmpla şi cu votul electronic, procesul va ajunge pe mâna unor astfel de oameni şi urmarea va fi clară. De data asta însă problema va fi mult mai periculoasă, pentru că nu se poate da o lege a votului electronic numai pentru Diaspora asta ar însemna discriminare. Iar dacă se va da liber la votul electronic, se va da practic liber la furtul votului a 16 milioane de oameni, pentru că practic nu îţi trebuie decât nişte hackeri pricepuţi şi o cameră de 4/4 ca să fabrici milioane de voturi în 24 de ore. Cine îmi garantează mie că programul respectiv nu conţine o mică goangă care să citească „noxele” aşa cum vrea „Firma VW”? Cine îmi garantează mie că chiar cel care va asigura securitatea parolelor nu va introduce el un gândac cu care să întoarcă voturile cum vrea el? În materie de computere încă mai este valabil principiul lui Murphy care spune că întotdeauna când lucrezi pe computere trebuie să fii atent la fenomenul GIGO, adică Gunoi Introduci, Gunoi Obţii.
Votul electronic „ca cartea” de sănătate
Un alt aspect, la fel de important este cel al dotării tehnice şi măsurilor de securitate informatică ce trebuie luate, de luarea tuturor măsurilor ca serverele să nu cadă, să nu cadă curentul nu ştiu pe unde, să nu existe viruşi, sau alte bazaconii în sistem în program, asigurarea securizării parolelor, o conexiune sigură şi servere puternice. Ca să nu spun că datorită numărului mare de „ accesări” ca să nu ne trezim cu problemele apărute cu carnetele de sănătate. Este România pregătită tehnic, uman şi moral pentru aşa ceva? Categoric nu, mai ales moral. Se va fura la greu şi de fapt asta speră şi cei care insistă acum să se introducă votul electronic tocmai pentru că nu au fost în stare nici cu Iohannis, nici cu Koco, nici cu cel refuzat de Madame Nuland, nici cu Dragnea, să îl dea jos pe Ponta. Am auzit că Bruce Willis este curtat să mai toarne un film din seria „Greu de ucis”. Eu zic să îl ia pe Ponta, e şi mai tânăr şi mult mai greu de ucis. Revenind la sistemul votului electronic, eu aş propune ca acest sistem să fie mai întâi verificat, testat, pe un referendum oarecare, pentru a se vedea cum merge, căci vom avea multe surprize. La cât de leneş şi lipsit de simţ civic a devenit românul, ne vom trezi că nu va mai merge nimeni la vot, că s-au tipărit buletinele de vot degeaba şi vor vota toţi în vârful patului cu ochii la mica mireasă sau la Aspirina. Sau, şi mai grav, cei mai puţin pricepuţi în ale calculatorului, îşi vor pune nepoţii să dea un clic din partea lor, spunând: „Dorele, ia tu băiatule buletinele noastre, intră pe adresa aia cu votul şi bagă şi tu nişte voturi acolo, că noi avem treabă şi oricum ne prindem urechile în calculator. Pune şi tu ceva acolo nu contează ce şi nici unde, că oricum iese tot cine vor ei. Şi după aia comandă şi o pizza să sărbătorim victoria. Mihaelaaa, tu cu cine votezi dragostea mea? ”
De aia zic eu că cine flutură acum steagul UE cerând votul  electronic, de fapt cere furtul  electronic. România, va putea introduce acest sistem – dacă va mai exista- cam peste 200 de ani, dar nici atunci nu sunt sigur, pentru că urmaşii şefilor noştri vor fi atunci şefii urmaşilor noştri deci practic nu se va schimba nimic.
NU LĂSAŢI  VOTUL VOSTRU PE MÂNA INSTITUŢIILOR CORUPTE ALE STATULUI, ESTE CA ŞI CUM AŢI PUNE VALIZA NUCLEARĂ ÎN MÂNA UNEI MAIMUŢE!

Furtul electronic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.