duminică, 10 octombrie 2010

LEGEA E LEGE

Doamne , ce vis am avut .

Brrrrrrrrrrrrr, ma ia cu firori numai cand ma gandesc prin ce am trecut .


Am visat , nu stiu de la ce , probabil din niste articole iresponsabile aparute prin presa mogulilor, ca undeva in apropiere de tara noastra ar fi avut loc un dezastru ecologic nu stiu ce a explodat si s-a varsat in Tisa . Doamne , ce iresponsabili, avea dreptate domnul Basescu presedintele nostru . Dansul ( eu din respect ii spun numai dansul, asa cum am vazut eu ca e politicos si vorbesc in special moldovenii  ) mereu a spus ca siguranta nationala este pusa in pericol de acesti moguli –doamne ca urat suna – acesti Bau-Bau ai basmelor Cotroceniene.

Are dreptate . Pai auziti si dumneavaostra ce stiri alarmiste arunca prin presa acesti dusmani ai poporului aceste amenintari la adresa sigurantei nationale, cum plin de intelepciune sesiza tovarasul presedinte , spunand ei, inconstientii, teroristii, ca vezi doamne nu stiu ce si nu stiu cum , ca cica Tisa s-ar varsa in Dunare.HA HA HA ! Doamne , mare gogomanie . Pai ce baaai, Tisa se varsa unde vrea ea ? Ce eu nu stiu ca Tisa se varsa unde vrea domnul Basescu cu domnul Boc ? Ca da domnul Boc acuma o lege din aia constitutionala si o sa o faca el pe Tisa sa se verse unde vrem noi . Ca doar de aia a participat domnul Boc la sedinta comuna cu guvernul maghiar ca sa stabileasca pe unde trece Tisa si pe unde o sa putem sa mai trecem noi, nu ? Ce domnulee, ce cred modulii astia sau cum le spune , ca fac ce vor si ne prostesc asa cum vor ei

NU DOMNILOR, NU, CA NU SUNTEM O TARA ASA OARECARE , SA FACA FIECARE CE VREA , FACEM CEEA CE NI SE SPUNE SI DACA DOMNUL BASESCU CU DOMNUL BOC SPUN CEVA , ASA VA FI CHIAR DACA NE CONVINE SAU NU .CUI NU-I CONVINE SA PLECE IN LUME , CA E MARE SI E LOC DESTUL ASA SA STITI !

Pai ce , nu stiu eu , cand s-a votat legea aia in parlament, degeaba au incercat dusmanii sa faca ce vor ei si sa nu voteze , ca a dat ordin domnul Basescu si domnul Boc si s-a facut si adunarea cum au vrut ei . Pai ia ganditi-va , daca au reusit ei sa faca din 1 - 2 , si din 87-175 sau cat a facut doamna Anastase (cine a zis ca femeia face ce vrea cu barbatii, a stiut el ce spune ) nu pot ei sa verse Tisa undeva mai incolo ? Si ? A zis cineva ceva ? S-a rasculat Arhimede sau Pitagora sau mai stiu eu cine a mai dat legi din alea aiurea ca unu si cu unu fac doi ? Ete ca nu fac asa cand vrea oricine . Pai sa faca Tisa sa se verse mai incolo , e mizilic .

Si hai sa spunem ca poate nu vor ungurii sa o verse mai incolo la ei, si se va varsa in Dunare , care e problema ? DUNAREA E A NOSTRA si facem ce vrem cu ea si ea face ce vrem noi, nu ce vrea ea nu ? Asa ca asa in ciuda modulilor care scriu prostii prin ziare si isi dau ei cu presupusul si ne ameninta cu Dunarea rosie , o sa dea domnul presedinte ordin iar Domnul Boc o ordonanta de urgenta si Dunarea , chiar daca va fi rosie , asa , ca vrea ea, va fi curata , asa cum vrem noi . Ca daca e lege si se voteaza , orice ar face Dunarea , parlamentarii nostri vor vota tot cum vor ei si ei vor ca Dunarea sa fie curata.

Doamne , ce cosmar am avut . Noroc cu parlamentarii nostri care vegheaza si fac legile asa cum trebuie.Noroc ca m-am trezit din vis si am vazut in ce tara minunata traiesc , unde legea e lege si Nu face nimeni ce vrea el . NICI MACAR DUNAREA .

Legea e lege , asa sa stie oricine si Tisa si Dunarea !

14 comentarii:

  1. Ca sunteti impotriva lui Basescu mi se pare normal, doar cei mai multi cetateni din tara asta s-au impartit in pro si contra Basescu.
    Stilul ironic al aricolului "Scutul secret de protectie al Romaniei" este intr-adevar publicabil desi nu stralucitor. Nimeni nu va poate impune sa intelegeti resorturile cresterii si descresterii economiei mondiale si nici interdependentele dintre firava economie romaneasca si cea mondiala.
    Intr-adevar este mult mai firesc sa consideram totdeauna ca altii sunt de vina pentru absolut tot nu este sau nu pare a fi bun sau potrivit pentru noi. Aceasta atitudine ne ofera sentimentul confortabil ca noi suntem buni si merituosi iar conducatorii vremelnici sunt prosti si singurii vinovati de absolut tot.
    Va doresc succes in activitatea publicistica si cred ca nu este cazul sa va ganditi critic la propriile realizari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inteleg foarte bine intreactiunea dintre general si paricular. Nu am trecut prin viata si prin scoli cu capul in pamant . Sunt constient ca situatia actuala este reezulatul mai multor factori . Dar cei ce sunt acuma acolo unde sunt nu fac nimic pentru a schimba in bine . Singura solutie gasita de ei este sa faca rost de bani bagand mana in buzunarele oamenilor fata de care -considera ei- nu au nici o obligatie, sau sa imprumute de la altii fara a se interesa unde duc aceste imprumuturi .Si mi se pare un motiv suficient pentru a ma manifesta .

    RăspundețiȘtergere
  3. CE PORCARIE! LA COSUL CU GUNOI CAT MAI REPEDE!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laudabil gestul tau de a gasi o modalitate de a te manifesta fata de ceea ce se intampla azi in Romania.
    Trebuie sa stii, insa, ca legea e ea lege, dar e atat de interpretabila....
    Deversarea produselor toxice din Ungaria in Dunare nu a fost un vis (degeaba incerci tu sa te minti metaforic), ci o problema reala la a carei solutie 'se lucreaza' .... si asta va dura ceva vreme (daca nu intervin alte probleme importante, intre timp).

    RăspundețiȘtergere
  5. Shania Twain ,
    Singura "lucratura" pe care am vazut-o pana acuma au fost declaratiile lui Laszlo care ne spunea ca putem sa bem linistiti ape din Dunere , pentru che nu se intam,ple nimica . Probabil da guvernul o ordonanta de urgenta sa nu se infecteze apa , pentru ca pana acuma , nu am auzit de nici un pericol si nici o masura . De ce nu se informeaza lumea cu realitatea asa cum e ea si nu asa cum ar vrea ei sa fie ?

    RăspundețiȘtergere
  6. DA,nu se intampla nimic!! Iar pe de alta parte, locuitorii municipiului Dr.Tr.Severin sunt tinuti sub PRESIUNE, ca vor ramane fara apa potabila! Dupa cum stiti, Severinenii beau apa din Dunare! Va fi primul mare ORAS fara apa potabila! Iar ei ... ei spun ca va fi ... nimic! Halal autoritati, halal masuri! Vai mama noastra, pe ce maini a ajuns tara asta! ( Iar un BOU, il critica pe NECSU!).

    RăspundețiȘtergere
  7. As fi n stare sa accept faptul ca guvernul e in criza financiara si nu are bani sa plateasca pensiile si as accepta sa mi se ia jumate din ea , daca as sti ca asa ar merge lucrurile bine dupa 6 luni, dar inconstienta cu care suntem tinuti in intuneric atunci ca viata cetatenilor este in pericol, negarea evidentei, incercarea de a musamaliza incapacitatea de a face ceva pentru sanatatea si siguranta cetatenilor este CRIMINALA . Si culmea culmilor, nici presa nu spune nimic , ca si cand nu i-ar interesa . Pe ei ii intereseaza infarctul lui Bote , demisia lui Lucescu, accidentul lui Ponta la nu stiu ce cursa de masini .
    Astept cu nerabdare 11 noiembrie sau 2012. Nu cred ca mai avem alta varianta .

    RăspundețiȘtergere
  8. Realitatea e asa cum o percepe fiecare; nu e aceasi pentru toata lumea. Si daca EI chiar cred in realitatea 'asa cum ar vrea ei sa fie'?
    Te inseli! Presa este foarte activa si spune exact ce vor Ei sa ajunga la majoritate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonimule, cred ca e mai simplu sa fac ce zici tu cu tigrul ala, decat sa schimbi ceva in tara asta. Ideea e ca nu doar eu imi pierd timpul pe aici, ci si tu, Anonimule! Macar eu am un nume, pe cand tu esti unul din acei anonimi care isi dau cu presupusul si evita sa se semneze.

    RăspundețiȘtergere
  11. SHANIA -daca nu gasesti tigru ,ti-l imprumut pe-al meu!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonimule,
    Te rog sa vorbesti civilizat, mai ales cu o doamna . Daca nu iti convine ce scrie, poti sa o contrazici dar in termeni civilizati .

    RăspundețiȘtergere
  13. Shania , chiar daca am 0,0001% sanse sa schimb ceva cu demersurile si opiniile mele , eu nu vreau sa ratez aceasta sansa .

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Puteți face orice comentarii în limitele decenței, bunului simț, respectului reciproc. Orice comentariu care încalcă regula va fi șters.
Nu am nicio satisfacție să văd cititorii, oricine ar fi ei, înjurându-se sau atribuindu-și epitete mascate pe blogul meu.
Dacă aveți chef de hârjoană și trimiteri prin locuri ascunse vederii, faceți-o pe alte imaşuri. Eu voi scoate orice comentarii de acest fel de pe blog. Dacă aveți comentarii de făcut la subiect bine, dacă nu, pentru împunsături personale mergeți acolo unde posesorii de blog vor rating.Cei care postează comentarii sunt răspunzători pentru comentariile pe care le fac.